Op welke plaat heb je voor het eerst............

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De cd van thunderdome '96!

Ik weet alleen niet meer welk nummer....8)

de popmuziek uit de jaren 1996... dus kan wel docter jivago geweest zijn met "dreamer" of zoiets :)

Volgens mij had ik toen geen plaat aan staan, maar ik kan me een keer herrineren dat een plaat van Ozric Tentacles : Arborescence het heel aardig deed. Maar er zijn legio geschikte platen :)

Had geen muziek aan staan...

Maar weet wel dat het uiteindelijk met behoorlijk wat BPM's gepaard ging. Eerst liepe e.e.a. nog wat uit sync en moest er nogal wat ge-tweaked worden om de juiste flow te creƫren... wat wil je in een bloedhete caravan ;)

Op de maat van het fameuze Smurfenlied van Vader Abraham zette ik mijn eerste voorzichtige schreden op de trampoline.

Als het hier nou gaat om Bezigheden Binnens Beds, dan zou het "License to kill" van e.o.a. Gladys (was de achternaam niet "Knight" ofzo ?) van de soundtrack van de James Bond-film met dezelfde naam moeten zijn.

Een lekkere oude elpee met een strategische kras erin (overslaand in het
juiste ritme) wil velen bij hun eerste pogingen wel eens op het goede
spoor zetten.

ISPdeRuiter

ik weet zeker dat ik toen geen muziek op staan had, maar wat was dat gefluit dan in mijn oren???

Op een bandje van janet Jackson met: that's the way love goes:)

Hele goeie herinerringen aan Air's Moon safari, sarah meklaklin en Curtis mayfield:okdan: :luv:

Eigenlijk zou LL Cool J - Doin' It wel toepasselijk geweest zijn, maar dat was 't dus niet. Olive - Miracle (van 't toepasselijk getitelde album Extra Virgin).

twas een nummer met veel gehijg... weet alleen niet meer welke 8o) klonk als een vrouw die goed gepakt werd. best realistisch ook... kent iemand het nummer nog?

Origineel geplaatst door 6 trak
lu'l louis? :D

geloof niet dat daarin ook beetje zo;n regenachtig geluid voorkwam. Leek wel het gekletter van water in een douche... zal denk wel de Roland D50 geweest zijn 8o)

Origineel geplaatst door demian
Mag 'Op welke plaat heb je het laatst .....' ook?

Alleen als dat ook tegelijk 'het eerst.......' was :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back