Nieuwe Fruityloops Track!!

CoolBorders

Ingeburgerd
Laatst gewijzigd:
Trance kon ik er niet in terug vinden,, maar ik vind het wel een lekkere track! Er mag wat mij betreft wel wat meer variatie in om het een beetje spannend te houden. De bass kan hier er daar wel wat extra noten gebruiken, die lead hoeft ook niet perse kweenie hoeveel bars herhaalt te worden en misschien kun je nog wat leuks met die "this is a house bla ?" vocal doen (ik zou hem trouwens niet missen als je die er helemaal uit haalt). Ik vind de drums wel lekker groovy, en hoe verder track vordert, hoe leuker ik hem begin te vinden met die 303 lijn, dat orgel-achtige geluidje enz. Maar dat is mijn mening. Al met al luistert hij lekker weg.

idd geen trance maar dat zegt ie toch ook niet ?:confused:

ik vind het ook wel een leuke track - de 303 komt me wat plastic achtig over - de sweeps die erna inkomen vind ik ook niet super - de rest luisterd allemaal heel lekker

-> Laatst bijgewerkt door CoolBorders op 2004.06.06 om 00:09

Ik durf om een doosje met verse aardbeien te wedden dat hij 'Trance' heel sneaky in 'house' heeft verandert. Als 't niet zo is moet ik snel naar de opticien want ik weet zeker dat er trance stond :D En sweeps is denk ik wel het betere woord voor wat ik lead noemde. Das idd een verbeterpunt (mits hij het daar zelf mee eens is natuurlijk)..

Origineel geplaatst door Waveglider
idd geen trance maar dat zegt ie toch ook niet ?:confused:

ik vind het ook wel een leuke track - de 303 komt me wat plastic achtig over - de sweeps die erna inkomen vind ik ook niet super - de rest luisterd allemaal heel lekker

:engel: :engel: :engel: euuh stond er trance ?????????

ik bedoel house..of zoiets..

hij klinkt lekker man!!! Veel feedback krijg je niet van me, ik ben niet echt zo'n bom boom boom luisteraar :D

Thanks guys misschien nog meer mensen die een feedback willen geven.....:smeris:

Ja die zijn er,
While listening, ik vind het begin erg lekker, ben benieuwd...lekkere baslijn...
Duurt wel lang voor er echt iets gebeurd... er komen wel steeds sounds bij, maar ik mis een echte pakkende lijn...
Ik vind die stemmetjes er wel aardig bij.
De drums zijn in ieder geval puik in orde, Maar ik mis echt een lead.. zou er meer een melodie in bouwen...
Verder klinkt ie dus prima
:)

idd lekkere track.

Lekker zo'n lange intro maar wordt vaak te lang. (heb ikzelf ook altijd last van)

Is verder wel een lekker luister nummertje:)

Back