Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik blijf ook posten want met sommige van jullie kritiek kan ik mijn sound daadwerkelijk verbeteren. Origineel geplaatst door jaimiefanatic
toch vraag ik me af waarom op andere sites men vrij enthousiast is over mijn tracks en hier is het een sport om het af te kraken.. desalniettemin waardeer ik elke entry. Ik probeer er altijd wat mee te doen.Ik blijf ook posten want met sommige van jullie kritiek kan ik mijn sound daadwerkelijk verbeteren.
![]()
) Volgens mij is dit een van de weinige boards waar je iets hebt aan de kritiek. Hier vertellen ze je vaak op een proffesionele manier hoe 't niet of wel moet. En daar hecht ik meer waarde aan dan dat iemand iets zegt van "vet nummer man!". 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Mischien moet je er eerst eens wat meer tijd insteken, voordat je je tracks online zet, en pas wanneer je zelf tevreden bent, kun je nagaan of dat werkelijk terecht is, door hem hier (of op andere fora) te zetten.
k heb je track nog niet geluisterd (geluidskaart ligt eruit hier op mijn werkplek)

Origineel geplaatst door dupla mechanic
Ik kraak het niet af,ik beleef het zo.
Mischien kwam ik wat bot uit de hoek.
Maar,serieus ik snap niet dat je het zelf niet hoort.
Zo bedoelde ik het.

Origineel geplaatst door Arv
Man je wil niet weten hoe vaak mijn trax de grond in zijn geboord. Achteraf dacht ik altijd "ze hebben nog gelijk ook". Soms word het bot gebracht, maar het is aan jou om de nuttige info eruit te vissen.![]()

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
Maar natuurlijk wil ik graag weten hoe ik hem kan verbeteren. Alleen dat krijg ik niet vaak te horen, wel kritiek en daar probeer ik dan de oplossing uit te halen. Maar ik denk dan, als je het weet, vertel het dan! Zo kun je van elkaar leren toch? Iemand afzeiken is makkelijk, maar dit is toch een comunity om elkaar te helpen en beter te worden? Dat is ook de enige reden waarom ik hier post, om te leren.![]()
Origineel geplaatst door tragmadat
Hou je rustig rustig rustig hou je rustig kalm en stil ...
Not!
Ik zou op de track zeker m'n lichaam in beweging kunnen brengen, de kritiek wat vals betreft zou ik inderdaad maar in de wind slaan.
Daar buigen pianostemmers en operazangeressen zich maar over.
Ik zou alleen niet streven naar een 3 minutenplaatsje in een mix maar een mijlpaal in diezelfde mix, je kan er meer uit halen denk ik!
Vraag anestacia m in te zingen!

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
op zich wel mee eens, het is meer mijn enthousiasme om mijn muziek te delen. er zijn ook velen die zeggen. Je moet je tracks niet posten maar alleen releasen anders kost het je verkoop cijfers. Ik zie dat anders, ik maak graag muziek en discussieer graag over muziek. Als ik een eerste opzet hier post en ik krijg daar response op dan kan ik het weer toepassen op de volgende edit. In de hoop uiteindelijk iets cools te krijgen.
Wel is het noemenswaardig dat bij mijn posts men altijd grenzenloos bruut in hun bewoordingen zijn zoals "ben je doof aan het worden ofzo".. slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat soort uitingen zie je ergens anders niet. Maar ik maak me daar niet meer zo druk om. De entries waar ik echt iets mee kan ontvang ik met open armen zodat ik ken testen of ze gelijk hebben en de track er beter van wordt en soms denk ik, nee man, zo vind ik het mooi en dan hou ik het zo.
Ik denk maar zo; Anastacia werd vroeger ook uitgescholden dat ze een freak was, vals zong als een koe.. en nu is haar sound gewaardeerd. Hoewel ik wou dat ik kon zingen als Anastacia, maak ik wel de dingen die ik mooi vind en zoals ik ze mooi vind.![]()
. Maar ik post niets waar ik bij voorbaat al geen goed gevoel over heb, ik wil dat het in mijn optiek goed klinkt. En pas dan post ik het, omdat je zelf vaak geen "zuivere" oren meer hebt na dat je 6 uur op dezelfde track hebt gezeten, en wat input van buiten kan soms tot hele goede ideeen leiden.