Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door phochos
Ik wil eventueel ipv mijn huidige DX200 overgaan naar een Roland MC09. Doe ik hier goed aan of kan ik toch beter de DX200 behouden. Gaarne Uw mening hierover!!
Phochos![]()

Origineel geplaatst door Bass
Zonde, ik weet uit ervaring dat als je gear wat langer hebt, je steeds beter dingen eruit kunt halen ... Zo'n DX200 is meer een synth om geluiden te bouwen dan een MC09 volgens mij... Misschien moet je hem herontdekken? Dat heb ik ook met de MS2000 nu![]()

Nu kan ik denkelijk beter de DX200 behouden.
Phochos![]()
![]()
Origineel geplaatst door Bass
Mwoah, je hoeft mij niet te gehoorzamen hoor...![]()
Als jij persoonlijk letterlijk volledig uitgekeken bent op die DX, tja....dan moet je hem wegdoen... maar het blijft natuurlijk onrendabel om vaak van gear te wisselen, zowel financieel als inspiratief..

Bass,
Bedankt voor je advies. Aan dit soort antwoorden heb ik wel wat, leek me zelf in eerste instantie ook beter om de DX200 te behouden, maar omdat er een sampler in de MC09 zit (??????) zat ik erover te denken. Nu kan ik denkelijk beter de DX200 behouden.
Phochos![]()
![]()
)Origineel geplaatst door D-mike-E
Pochos, je hebt toch een PC staan?
Waarom kijk je voor smapling niet naar een eenvoudige (freeware) VSTi plugin? Kan vaak al meer dan zo'n simpele hardwaredoos als de MC09.
BTW: wel goed dat je nu nadenkt over de stap die je wilt maken.![]()
Ik heb van Steinberg de Cubasis VST, zit daar toevallig ook een sampler op???
Phochos:confused:
Volgens mij hebben ze 'm niet meer bij feedback hoor.Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
http://www.feedback.nl/pages/flyer.php
as zaterdag en zondag 12 en 13 juni, uitverkoop bij feedback utrecht met een 09 voor maar 199 euro (weet niet of dat weinig is BTW)
Digitaal hè.. 
owja, jij hebt 'mijn' (Sly Dogs) mc09 nu he?!? Hmm, ik vond juist de 303-emulatie wat matigjes. Rebirth klinkt wat dat betreft beter. Je kon er nog wel wat rauwe basslines uit halen enzo.Origineel geplaatst door teknoudontknow
Ik heb ze allebei.. Het zijn, zoals hiervoor al zo vaak gezegd, 2 heel verschillende doosjes.. De MC-09 is in mijn ogen in het leven geroepen om 303 lijntjes na te bootsen.. Dat doet ie relatief goed vind ik.. Dat ze er een groovebox van hebben gemaakt moet je je niet teveel van aantrekken.. Want de rest van de functies zijn inderdaad nogal matig.. Synth part kan je trouwens ook nog wel geinige dingen mee doen, maar beperkt.. Als je een 303 kloon zoekt, moet je die doen..
De dx-200 is een heel ander verhaal.. Hele andere synthese die je enorm kan tweaken.. Van lief zacht tot hard en ranzig..Digitaal hè..
Het is dus maar net wat je zoekt.. Ik zocht ze allebei, en ze blijven er allebei nog wel een hele tijd gok ik..![]()
Ik heb van Steinberg de Cubasis VST, zit daar toevallig ook een sampler op???
Phochos:confused: