Beastie Boys - To The 5 Boroughs

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
wat vinden jullie ervan?
kheb enkel dat liedje dat ze als single uitgebracht hebben gehoord.
klonk wel ok, maar tklinkt wel alsof ze het 10 jaar geleden gemaakt hebben.
maar ze doen ook wel iets anders dan de meeste hip hop die nu
toch meer en meer met synths gemaakt word en minder met samples. dus je
zou het als orgineel kunnen zien op de één of de andere manier. :D
uw meningen graag.

Ik heb gewoon van het begin tot het einde met een bouncend hoofd zitten luisteren. Moet je je dan verder nog wat afvragen? :D

Volgens mij samplen ze wel hun eigen drums.

De beastie boys hebben gezegd gewoon weer hun albums te gaan maken zoals ze dat 10 jaar geleden idd deden, for the fun en omdat ze ervan houden...

Ik ben dol op dat nummer en dan nog wat oude "bekenden" die in de clip voorkomen, haha geweldig!

Als het goed is werken ze ook gewoon nog samen met mixmaster mike?

Ik ben niet zo'n fan van al dat geblere, ik hou meer van laid back garapte hophip, maar ik vind dit album wel weer dik. Erg fijn automuziekmateriaal :maffia:

Eindelijk weer energie en agressie(beats),al deden ze dat 10 jaar geleden ook al,maakt me niet uit.
Vind het toch wat meer hebben dan de hiphop van nu.
Je moet er op kunnen bewegen,en niet met een wazig hoofd vol met thc op de bank liggen ronken,en maar roepend:
Hey man dope man

Origineel geplaatst door dupla mechanic
Je moet er op kunnen bewegen,en niet met een wazig hoofd vol met thc op de bank liggen ronken,en maar roepend:
Hey man dope man

Wat is daar op tegen ? :D

Dank voor deze thread iig ! Ik wist niet eens dat m'n oude goden een nieuw album uitgebracht hadden.

Ik moet niet zoveel meer hebben van de hele hiphopscene, maar de beastie boys blijf ik echt wel goed vinden. Ik heb juist een nummer uit hun nieuwe album gehoord en het klinkt echt wel goed. Hun flow is gewoon machtig ok. :D

"sabotage" en "No Sleep Till Brooklyn" zijn niet meer te evenaren denk ik, al moet ik zeggen dat de nieuwe cd wel weer erg goed is. Het mooie vindt ik dat ze nooit echt veranderd zijn. 1 rare move.. de remix van fatboy slim van het nummer Body movin'. Zijn maar weinig bands die al zo lang bij elkaar zijn en nu steeds aan de top staan met hetzelfde ding. Vergeet nooit meer 1986, net nieuwe sneakers aan, op naar het concert Run DMC en Beasty Boys in Amsterdam. Had nog nooit zoiets gezien, wat een energie kwam er toen uit. Had alleen nooit mijn nieuwe sneakers aan moeten doen... helemaal verot toen ik parediso uit kwam. Als ik nu weer eens naar een concert van ze kan gaan zal de playlist wat anders zijn maar volgens mij is de energie nog steeds hetzelfde.

Oud of niet Oud.. voor mij..:halleluja

Hij staat reeds in mijn download queue, maar ik weet nu al dat ik hem koop als ie net zo goed is als de single :D

Klonk echt zwaar goed.

Deze gaat zeker aangeschaft worden!

Ik hoor zelfs nog 2 keer een 303 voorbij komen. Een gescratched hoovertje.

:okdan: Ik vind de Beastie Boys 1 van de weinige Rap-acts die ik wel kan waarderen!

Geweldige clips ook! Lekker melig en niet zo'n standaard zelf-verheerlijkende, met een groep 'dogs' en 'bitches' en
vol met ge-pimp-te, springende, jaren 70 auto's- clip. :D

ach ja, my 50 cents (o nee, 48 cent minder..)

Kheb zelf onlangs "Hello Nasty" naar beneden getrokken en ben er zeer positief over!
Qua sound is het album lekker gevarieerd, met zowel rock als electronica invloeden.:dj:
Ik denk dat ik in de toekomst nog wel plaatjes van hun ga kopen.:slotje:

Ik heb zelf hun ''Anthology'' CD en dat is pas een dikke aanrader ! Man wat zijn die gasten goed bezig en niet alleen in Hip Hop :D
Staan ook wat van die foute punkstukken op en zelfs een Bossa Nova achtig nummer

Vind ze qua rap/hip hop persoonlijk het bestte ze trekken zich niets aan van westcoast/eastcoast/ice/bitches/bling bling etc.etc. ze doen hun eigen ding en Basta !!
Vind de sound zeer cool en vooral de stem van Mike Diamond die is geweldig (zo'n heerlijke ''insane'' stem )
En de nieuwe ch ch check it out is ook weer lekkurrrrrr!

Ik heb "To The 5 Boroughs" inmiddels ook aangeschaft en vind de CD (anders had ik hem wel laten liggen) zeker de moeite waard!

Hij is wel wat eentoniger dan bijvoorbeeld "License to ill", maar het is wel Hip Hop zoals ik het graag hoor. Maar er had dus wel wat meer variatie in de nummers onderling mogen zitten. Dat had de totale compilatie wat aantrekkelijker gemaakt.

License to ill had gewoon een goede mix van Hip Hop met invloeden van rock, latin, humor, etc... dat mis ik hier. Maar dat makat de nummers nog steeds lekker Back to the Roots met een subtiel hedendaags sausje. :okdan:

Hij wordt toch keer op keer weer lekkerder :okdan:

Beetje jammer dat je voor bijna 20 euro slechts 42 minuten muziek krijgt. Moet niet gekker worden.

Maar... met name That's it That's all is erg lekker hoor! Super Old School, strakke tekst, heerlijk bass en die 303... WAH!! :halleluja

Ik vond trouwens (althans dat denk ik... kan ook zijn dat de pagina bij mij niet goed geladen wordt) een "verborgen link" op BeastieBoys.com. Ongeveer halverwege de banner zit een hotspot (er verschijnt een pijl als je er overheen beweegt) die leidt naar een interview. Kan pas als de tekening helemaal geladen is en dan zit ie links en onder de brug. Kan alleen het bestand hier niet openen (mogen hier niet streamen).

Heb ff die link gecheckt en is idd een interview :D
Gaat over de werkwijze van de mannen wat best interessant is...
Let ook op wanneer Mike D zegt dat hij thuis 2 MPC 2000;s heeft die stof staan te happen 8)

(oh en die Insane stem die ik bedoelde was niet Mike-D maar Adrock ;) )

Ik gebruik het woord eigenlijk niet zo graag, maar old skool lijkt me hier toch wel het meest gepast. Op de één of andere manier is het toch zelfs een beetje verfrissend maar dat gevoel komt misschien ook wel doordat het gewoon de Beastie boys zijn. Een erg lekker album in ieder geval, maar welke track hebben ze nu als single uitgebracht?

Onderstaande gaat denk ik alleen op als je de player software installeert.

- - - - van tweakers.net (je weet wel... de info bron voor pc's... ja ook voor muziek-pc's) - - - -

Fans van de Beastie Boys zijn kwaad omdat er een kopiëerbeveiliging op de nieuwe cd van de band zit. De cd installeert ongevraagd DRM-software.

Door de automatisch geïnstalleerde copyrightsoftware is het niet mogelijk een reservekopie te maken, tracks te downloaden naar de mp3-speler of af te spelen op de autoradio. Op MacOS-systemen is het zelfs niet mogelijk de software te verwijderen. Antivirusbedrijven zijn daarom opgeroepen deze software te classificeren als malware.

Fans zijn verontwaardigd, en zeggen dat alleen de fans hier de dupe van zijn omdat daadwerkelijke "dieven" er toch geen last van hebben. De laatste cd van de Beastie Boys kwam ruim vijf jaar geleden uit.

Back