Beastie Boys - To The 5 Boroughs

Origineel geplaatst door D-mike-E [/

Fans zijn verontwaardigd, en zeggen dat alleen de fans hier de dupe van zijn omdat daadwerkelijke "dieven" er toch geen last van hebben. De laatste cd van de Beastie Boys kwam ruim vijf jaar geleden uit. [/B]

tja wou al zeggen dat de c.d al fl;ink vaak op de nieuwsgroepen ben tegengekomen

Dat geldt inderdaad voor al die beveiligingen. Ik heb het origineel en gewoon een kopie kunnen draaien voor in de auto... gewoon die software-player niet geïnstalleerd. En maar goed ook :confused:

De CD is erg goed! Zag gisteren een live-performance van ze bij BNN (Top of the Pops of zo?) en de zaal ging echt uit z'n dak! Net als ik voor de TV ;)

Jammer dat de grote paltenbonzen weer een negatief randje creëren op deze manier...

Ik koop geen speciaal beveiligde CD's omdat die niet in m'n computer af te spelen zijn.

Dus gemiste kans.
Vind het echt een k*tstreek.
Die CD van Air heeft trouwens ook zoiets dergelijks.
(Het was een kadootje dus ga ik niet iemand afzeiken om zoiets)

Ben bang dat het niet meer te houden is en dat je binnenkort geen onbeveiligde CD's kan kopen. Maar goed alles wat te maken is, is na te maken.

Toch maar eens een turntable kopen anders. ;)

Je kunt hem ook gewoon afspelen... gewoon CANCEL klikken als ie wat wil installeren.

Ik heb ze onlangs live gezien in de Melkweg op de "secret" gig. Kaartjes gewonnen via MTV. Was een erg vet optreden
en ik dacht als de cd uit is ga ik em meteen kopen.........NIET DUS !!

Zoals eerder aangehaald in deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=23348&highlight=boycot

koop ik geen cd's met copy control.

Misschien dat ik em net als de vorige dan maar op vinyl ga aanschaffen.

Stelletje zakkenwassers.....copy control shit is nergens voor nodig !

Er zijn echt weinig nieuwe Hiphopgroepen die me kunnen boeien tegenwoordig maar deze gasten regeren gewoon!
Heb ze al een paar keer live gezien in Nederland en hun nieuwe album vindt ik erg minimaal qua beats maar scherp qua teksten! Weer een leuke foute clip! Copy-control? Geen last van gehad zowel en anders extract je hem toch even van CD en brandt je de wav's (of zeg ik nou iets stouts?) Ik zal binnenkort even een lijst van verzamelde nummers droppen, kunnen de beastie-fanaten nog zien wat ze missen.

Origineel geplaatst door C-Code
Zoals eerder aangehaald in deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=23348&highlight=boycot koop ik geen cd's met copy control.

Beetje achterhaald. Ze zijn bij een nieuwere versie van copy control aanbeland. Deze is wat minder strict en werkt wel gewoon op alle spelers. Tenminste, hier wel en ik had wel last van die oude versie (werkte niet in mijn DVD en slecht in de auto). Het enige wat je nu niet kunt is high speed extracten. Want een enkele copy maken op normale snelheid kan wel.

Op het moment dat ze diefstal op een goede manier weten te bestrijden dan hebben ze mijn zegen. ZOlang ik er als eerlijke koper maar geen last van heb.

Wat hierboven staat (het installeren van dat progje) staat los van copy control. Dat is gewoon een kutstreek van de platenmaatschappij, die misbruik maakt van de eerlijke koper die geilt op die bijgeleverde players.

Copy control nieuwe versie of niet, het blijft een inbreuk op de specificaties zoals door CD-goden Philips & Sony vastgelegd in hun kleurboek. Heel zwart/wit gesteld mag een cd, voorzien van copy control, dus nog niet eens de naam "CD" dragen, dus weiger ik ze te kopen.
Heel jammer in dit geval, ik had die nieuwe van de Beastie Boys graag willen hebben, maar helaas zal ik het zonder moeten doen. Ook ga ik hem niet downloaden, wat ik overigens nooit doe bij complete albums. (alleen zo af & toe een los nr-tje wat ik ergens voor nodig heb of uit nieuwsgierigheid)

Jouw feestje...

Als een CD erdoor weigert gaat ie retour.

(ik zou willen dat alle cd's dit hadden... mooie reden om kut cd's alsnog te retourneren... ;))

Origineel geplaatst door gemmetje
Copy control nieuwe versie of niet, het blijft een inbreuk op de specificaties zoals door CD-goden Philips & Sony vastgelegd in hun kleurboek. Heel zwart/wit gesteld mag een cd, voorzien van copy control, dus nog niet eens de naam "CD" dragen, dus weiger ik ze te kopen.
Heel jammer in dit geval, ik had die nieuwe van de Beastie Boys graag willen hebben, maar helaas zal ik het zonder moeten doen. Ook ga ik hem niet downloaden, wat ik overigens nooit doe bij complete albums. (alleen zo af & toe een los nr-tje wat ik ergens voor nodig heb of uit nieuwsgierigheid)

Is ie niet op vinyl te krijgen dan? Wel toch? Hij is maar iets van 45 minuten, past perfect op een LP.

Back