Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
Dan doen wij dat ook niet?Origineel geplaatst door funxiun
Je moet me trouwens niet vragen wat m'n laatste stukje gear wordt
R.
)

Origineel geplaatst door fuse
Maar waarom is een DX7 zo moeilijk? Dat valt toch wel mee? Geen appeltje/eitje dat niet. Maar even doorbijten en dan heb je een te gekke synthesevorm onder de knie. Even met een operator proberen wat je allemaal kan, dan een tweede erbij en zo stap voor stap de boel verkennen. En voor je het weet kun je een geluid maken dat een half uur nodig heeft om te veranderen.![]()
.Origineel geplaatst door PastMidnight
Mijn eerste synth was een roland jupiter 8....jaar of 10 geleden
aangeschaft voor FL400(!) van de broer van een vriend van me...was een synthmuziekfreak en ging toen helemaal digitaal....ik citeer: "al die analoge bagger, wat moet je dr mee"
ik blij.....wist echter toen helemaal niet wat je met zo'n ding kon en zat er alleen een beetje mee te spelen...tot ik een een vage kennis vertelde dat ik zo'n ding had....die bood me 600 piek voor dat ding.....heb ik dus gedaan....jullie begrijpen dat ik daar inmiddels nog steeds ziek van ben.....![]()
............MEEEEEEeeeeehhhhhhhhhh
... PM wist je dat dat ding ooit bijna 10.000 gulden heeft gekost en dat de keyboardtist van Duran Duran er maar mee wachte met kopen omdat hij gewoonweg te duur was?
(zo hete die geloof ik) Die heb ik zelf nog gemod, gewoon herender potmeters gesoldeert het werkte wel kreeg vreemde geluiden. (veel geknars en gekraak) maar ik ging te ver en toen deed hij het helemaal niet meer