Origineel geplaatst door ricercar
Slightly off topic..
maar zijn de gebruikers hierzo tevreden met 4.0 of zijn er nog veel bugs/instabiliteits-problemen? En is volgens jullie de midi implementatie optimaal om "traditionele" midisequencers te beconcureren of niet?
ik heb af en toe wat rare dingetjes ontdekt op een laptop, maar dat heeft volgens mij met de onboard soundcard in combi met de ASIO4all drivers te maken, op mijn studio PC met delta44 draait ie superstabiel tot nu toe...ik ben al een tijdje intensief met de demo van live 4 bezig, en bij mij gaat ie keihard mijn oude DAW vervangen....
nou moet ik zeggen dat ik niet echt superingewikkelde MIDI en audio bewerkingen deed, geen transforms ofzo..... want dat heeft live4 ook niet.... gelukkig werk ik ook niet echt met audio crossfading want dat heeft live 4 ook niet (een groot gemis lijkt me als je mensen wilt overhalen van hun oude lineaire DAWs) ....
ik zou zeggen: download de demo, die kan alles behalve saven, en ga er mee aan de slag..het kost even wat inwerktijd om de gedachtengang van live door te krijgen, maar dan is het echt super, mits je op een pattern-georienteerde manier te werk gaat over het algemeen......