Bass Bizarre
Stamgast
Nu moet ie t wel doen toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
(triton)

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
"t gaat ook enkel en alleen om de stand alone hardware midi-sequencers, dus zonder sample functie enz.
Origineel geplaatst door Roel
maar het is ook belangrijk om daarbij niet uit het oog te verliezen dat de sequencemogelijkheden van apparaten met bijvoorbeeld een sampler aan boord ver uitsteken boven andere "standalone" sequencers, en daarmee als standalone sequencer meer van betekenis zijn dan een alleen-sequencer-en-niets-meer bakje.
als voorbeeld: een rm1x heeft vlg mij een interessante sequencer, terwijl je m voor de interne geluiden meteen zou wegdoen

Origineel geplaatst door Hanz
Bijv. ik hoor zo vaak goeie verhalen over de Rm1X sequencer - vertel eens, hoe werkt dat?![]()

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
"t gaat ook enkel en alleen om de stand alone hardware midi-sequencers, dus zonder sample functie enz.
maar ik doe het lekker toch.
. Hij is niet van mij helaad, maar van de toetsenist van onze band. we hebben hier ook al wat chillout optredens meegedaan. de "ultieme" live sequenser. check http://www.doepfer.de/sw.htm voor de specs.
Origineel geplaatst door r.5
Nagel op de kop!![]()

Ik kan er uren korte patronen op maken en hij inspireert me enorm. Ik mis wel veel dingen erop (o.a. ondersteuning voor MIDI-controllers, groove quantinize (spelling?!), meerdere velocities per step ipv 1 van de hoogstens 2 geprogrammeerde waarden, makkelijkere invoer voor noten, etc.), maar dat mag de pret niet drukken. Het fijne is wel dat je het ding eigenlijk nooit hoeft te stoppen.