Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vond lotr geschreven ook een stuk beter maar slechtse film ooit :s dan heb je echt een apparte smaak en starwars slechtste film ooit :s
dan heb je duidelijk nooit een echt slechte film gezien :P

Whahaha, redneck zombies! Lijkt me een geweldige film!! Braindead-style :D

black dynamite is zo slecht dat ie weer geniaal word:P
meet the spartans wat een kutfilm was dat zeg...

Slechtste film die ik ooit heb gezien was "Caligula". Vrijwel niets kan daar tegen op.

BLACK SHEEP ..wtf

praktisch alle nederlandse verfilmingen van nederlandse boeken, vooral als carice van houten er in zit want dat schijnt de enige nederlandse actrice te zijn die er bestaat :stupid

Kunnen we niet gewoon een tijdelijke ban instellen voor iedereen die Starwars en Lord of the rings slecht vindt?
Misschien kunnen we datsoort lui ondertussen dan even naar een heropvoedingsgesticht sturen waar ze de hele dag als r2d2 verkleed alle Tolkiens moeten uitlezen! :mega:

Eerlijk gezegd zijn de LOTR en Star Wars films behoorlijk slecht. Vooral Star Wars is wat verhaal betreft best een draak.
Als ik de LOTR vergelijk met het boek, dan heb ik flink wat op en aanmerkingen en wat de styling betreft: please... Zo gedetailleerd te werk gaan, zoveel passie, zoveel budget en dan nog zijn ALLE ROHIRRIM groen/bruin en is HEEL MINAS TIRITH zwart/wit!.

Plus de omissie van de "hulptroepen" van Sauron op de velden van Pelennor...jammerjammerjammer.
Don't get me started!.

Dat neemt niet weg dat ik ze elk jaar een paar keer bekijk, een slechte smaak is ook een smaak!. :P

Ik vond "Brief aan de koning" echt een van de rukste van het jaar. Gevolgd door "The Hurt Locker". "G.I. Joe" mag ook niet ontbreken. Ik heb de hele film gehoopt dat die Bleekscheet en die Neger d'r aan zouden gaan....maar nee hoor.

Oh ja, "Transformers"...*huuu*. Dat wil niet zeggen dat ik ook die niet opzet zo af en toe. Net als "Tombraider". (Zowel deel 1 als 2...wat een bagger!. Leuke bagger, maar bagger.)

:okdan:

De Titanic vond ik een 3 uur durende lijdensweg....zittend in toch een van de mooiste bioscopen van Nederland, kon ik toch nergens anders aan denken dan: " kutboot.. zink dan toch eindelijk eens een keer"

De Titanic vond ik een 3 uur durende lijdensweg....zittend in toch een van de mooiste bioscopen van Nederland, kon ik toch nergens anders aan denken dan: " kutboot.. zink dan toch eindelijk eens een keer"

De nieuwe Clash of the Titans kan ook aan het rijtje worden toegevoegd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back