Vic
Soldeerprofeet
Return of the killer tomatos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lord of the Rings is imho een hype. Dat was ook maar van punt A naar punt B wandelen en wat slechteriken tegenkomen. Een veredelde videogame zeg maar.
starwars en lord of the rings![]()

Kunnen we niet gewoon een tijdelijke ban instellen voor iedereen die Starwars en Lord of the rings slecht vindt?
Misschien kunnen we datsoort lui ondertussen dan even naar een heropvoedingsgesticht sturen waar ze de hele dag als r2d2 verkleed alle Tolkiens moeten uitlezen!![]()

Ik vind bijna alle films met Kevin Costner er in slecht, hoe die 't doet weet ik niet, maar als ik hem zie dan hoef ik de film meestal verder niet meer af te zien ook al zou het op zich een 'aardige' film kunnen wezen..
Maar deze film met hem is echt wel heel slecht.. 'The Bodygard'.. http://www.imdb.com/title/tt0103855/
Maar misschien kwam dat door Witney Houston, wie zal 't zeggen..
Kunnen we niet gewoon een tijdelijke ban instellen voor iedereen die Starwars en Lord of the rings slecht vindt?
Misschien kunnen we datsoort lui ondertussen dan even naar een heropvoedingsgesticht sturen waar ze de hele dag als r2d2 verkleed alle Tolkiens moeten uitlezen!![]()

Dat heb ik met Nicolas Cage en Tom Hanks (alhoewel er wel uitzonderingen zijn..alleen had 't een andere acteur moeten zijn..!!)
Ik bedoelde alleen maar dat ik er niks aan vind,
ik zeg niet dat ze slecht zijn,
voor mij staan iets slecht vinden en iets wat kwalitatief slecht is los van elkaar.
er zijn zo veel films die kwalitatief geweldig zijn en 5 sterren verdienen waar ik niks aan vind.
er zijn ook kwalitatief slechte films met 1 klein sterretje die ik wel leuk vind.
misschien duidelijker zo?

Ik vind bijna alle films met Kevin Costner er in slecht, hoe die 't doet weet ik niet, maar als ik hem zie dan hoef ik de film meestal verder niet meer af te zien ook al zou het op zich een 'aardige' film kunnen wezen..
Maar deze film met hem is echt wel heel slecht.. 'The Bodygard'.. http://www.imdb.com/title/tt0103855/
Maar misschien kwam dat door Witney Houston, wie zal 't zeggen..

Dat heb ik met Nicolas Cage en Tom Hanks (alhoewel er wel uitzonderingen zijn..alleen had 't een andere acteur moeten zijn..!!)

Dat heet inderdaad smaak, en vind 't persoonlijk daarom ook niet nodig om iemand daarop "aan te vallen".
Al is iedereen die Basketball niks aanvind, natuurlijk wel het laagste van het laagste en zou voor straf 3 weken opgesloten moeten worden met een dwangbuis en een 3D-bril op in een knalroze kamer van 3x3x3 meter!!
![]()

Ik bedoelde alleen maar dat ik er niks aan vind,
ik zeg niet dat ze slecht zijn,
voor mij staan iets slecht vinden en iets wat kwalitatief slecht is los van elkaar.
er zijn zo veel films die kwalitatief geweldig zijn en 5 sterren verdienen waar ik niks aan vind.
er zijn ook kwalitatief slechte films met 1 klein sterretje die ik wel leuk vind.
misschien duidelijker zo?
heropvoeding
helpt,..
Was t dat r2d2 kostuum of die Tolkien waardoor je terugkrabbelde? 

Aha,.. beetje dreigen metheropvoeding
helpt,..
Was t dat r2d2 kostuum of die Tolkien waardoor je terugkrabbelde?
Al zei je toch echt dat je t slecht vindt! Ik zeg,. 3 dagen ban,. en als je terukomt je username veranderen in Obi Wan! Of Bilbo,..![]()
)