Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
  • Showgirls
  • Van Helsing
  • Hell Boy II: The golden Army (heb de eerste nooit gezien maar die zal ook wel zuigen in de niet positieve zin van het woord)
  • Batman begins (moet ik misschien eens herbekijken, maar ik stoorde me oa. enorm aan Christian Bale zijn overdreven lage stem wanneer ie Batman is en niet Bruce Wayne; ik kan me bovendien niet inbeelden dat er kinderen zijn die van deze versie kunnen genieten)
Saga's en trilogieën begin ik ook stilaan moe te worden. Het zijn gewoon andere namen voor sequels en daar was iedereen het over eens: de eerste is meestal de beste.
Lord of the Rings is imho een hype. Dat was ook maar van punt A naar punt B wandelen en wat slechteriken tegenkomen. Een veredelde videogame zeg maar.

Deep Throat!!!!

De dame kan zogenaamd niet tot orgasme komen omdat haar "dingetje" in haar keel zit. Maar tijdens een orgie met meerdere mannen geniet ze volop, terwijl ze achteraf weer aangeeft dat ze niet genoten heeft.
Ook het verhaal is ongelooflijk goed, maar niet heus. En de film is onwijs kort.

Vind daarentegen "Tarzan X" met Rocco Siffredi veel leuker.

Phochos

Ik weet niet of deze al gepost is zoniet wil ik hem weer onder de aandacht brengen.
Basekedbal.
na 20 minuten kijken begonnen mijn ogen te bloeden en had ik een goede film nodig.

extra in het lijstje
-Doom (naar het spal jah)
-Das Bunker (Zonde van mijn tijd)
-The Exorcist (nog nooit zo'n ongeloofwaardige troep gezien)

Lord of the Rings is imho een hype. Dat was ook maar van punt A naar punt B wandelen en wat slechteriken tegenkomen. Een veredelde videogame zeg maar.

Hmmmm wist je dat er ook een boek van bstaat? En dat de film DAAROP gebaseerd is? Daarnaast vind ik Lord o/t Rings juist zeer interessant helemaal als je bedenk in welek tijd Tolkien het boek geschreven heeft. Zitten veel onderliggende lagen in die verwijzen naar grote historische gebeurtenissen en hoe wij als mensheid daarmee omgaan.
Dit is alleen verpakt in een sprookje. Geniaal eigenlijk. Dus nee hoort zeker niet in de rij slechtste films thuis.

starwars en lord of the rings :Z

Kunnen we niet gewoon een tijdelijke ban instellen voor iedereen die Starwars en Lord of the rings slecht vindt?
Misschien kunnen we datsoort lui ondertussen dan even naar een heropvoedingsgesticht sturen waar ze de hele dag als r2d2 verkleed alle Tolkiens moeten uitlezen! :mega:

Kunnen we niet gewoon een tijdelijke ban instellen voor iedereen die Starwars en Lord of the rings slecht vindt?
Misschien kunnen we datsoort lui ondertussen dan even naar een heropvoedingsgesticht sturen waar ze de hele dag als r2d2 verkleed alle Tolkiens moeten uitlezen! :mega:

Tijdelijk?? :? :D

Beetje flauw om een hele serie films slecht te noemen.
Met name bij Star Wars zit er een belangrijk kwaliteitsverschil tussen de oude 3 films en de nieuwe 3, waarbij mijns inziens de oudere films stukken beter zijn.

En zelfs al zou je de verhalen slecht vinden, er valt niet te ontkennen dat met enorm veel fantasie en creativiteit karakters zijn neergezet.
Dus dat aspect kan je echt niet slecht noemen.
Van cinematografie heb ik geen verstand, maar mijns inziens zit er ook geen slecht camerawerk in. Zeker LotR heeft mooie shots.

Doch ieder zijn mening...
Nee, laten we nu even echt een slechte film noemen: The Crossing.

Ik daag eenieder uit om deze zonder door te spoelen uit te kijken.
Nee, je hoeft geeneens geboeid te blijven... uitzitten is voldoende :gaap:

Ik vind bijna alle films met Kevin Costner er in slecht, hoe die 't doet weet ik niet, maar als ik hem zie dan hoef ik de film meestal verder niet meer af te zien ook al zou het op zich een 'aardige' film kunnen wezen..

Maar deze film met hem is echt wel heel slecht.. 'The Bodygard'.. http://www.imdb.com/title/tt0103855/ :r

Maar misschien kwam dat door Witney Houston, wie zal 't zeggen..

Ik vind bijna alle films met Kevin Costner er in slecht, hoe die 't doet weet ik niet, maar als ik hem zie dan hoef ik de film meestal verder niet meer af te zien ook al zou het op zich een 'aardige' film kunnen wezen..

Maar deze film met hem is echt wel heel slecht.. 'The Bodygard'.. http://www.imdb.com/title/tt0103855/ :r

Dat heb ik met Nicolas Cage en Tom Hanks (alhoewel er wel uitzonderingen zijn..alleen had 't een andere acteur moeten zijn..!!)

Ik bedoelde alleen maar dat ik er niks aan vind,

ik zeg niet dat ze slecht zijn,

voor mij staan iets slecht vinden en iets wat kwalitatief slecht is los van elkaar.

er zijn zo veel films die kwalitatief geweldig zijn en 5 sterren verdienen waar ik niks aan vind.
er zijn ook kwalitatief slechte films met 1 klein sterretje die ik wel leuk vind.

misschien duidelijker zo?

pas zat in family guy een stukje waarin hij dacht dood te gaan en

"bekende" the godfather maar een slechte film te vinden.

sommige films lijken heilig verklaard en mogen door niemand slecht gevonden worden,

ik vond the godfather geweldig en kan me gelijktijdig ook goed voorstellen dat iemand hem eindeloos saai vind.

hetzelfde telt voor elke andere film, dus ook LOTR en starwars

zo gaat dat nu eenmaal....

Dat heet inderdaad smaak, en vind 't persoonlijk daarom ook niet nodig om iemand daarop "aan te vallen".
Al is iedereen die Basketball niks aanvind, natuurlijk wel het laagste van het laagste en zou voor straf 3 weken opgesloten moeten worden met een dwangbuis en een 3D-bril op in een knalroze kamer van 3x3x3 meter!!

:D

Dat heb ik met Nicolas Cage en Tom Hanks (alhoewel er wel uitzonderingen zijn..alleen had 't een andere acteur moeten zijn..!!)

het "bijzondere" van Nicolas Cage is ook dat hij goed is begonnen (in de films van David Lynch en de Coen-broers)
en vanaf daar steeds slechter en slechter is geworden.

een soort omgekeerde carriere...

voor mij staan iets slecht vinden en iets wat kwalitatief slecht is los van elkaar.

er zijn zo veel films die kwalitatief geweldig zijn en 5 sterren verdienen waar ik niks aan vind.
er zijn ook kwalitatief slechte films met 1 klein sterretje die ik wel leuk vind.

Duidelijk :W

Die was echt slecht idd. :r

Mwoh Nicolas Cage in Leaving Las Vegas best okee, Tom Hanks in Cast Away of The Green Mile ook best okee.....maar ja elke mongool heeft wel eens een goede dag.:doei:

Dat heet inderdaad smaak, en vind 't persoonlijk daarom ook niet nodig om iemand daarop "aan te vallen".
Al is iedereen die Basketball niks aanvind, natuurlijk wel het laagste van het laagste en zou voor straf 3 weken opgesloten moeten worden met een dwangbuis en een 3D-bril op in een knalroze kamer van 3x3x3 meter!!

:D

Dat zijn pas straffen.:halleluja

Aha,.. beetje dreigen met :smeris: heropvoeding :smeris: helpt,.. :D Was t dat r2d2 kostuum of die Tolkien waardoor je terugkrabbelde? :P

Al zei je toch echt dat je t slecht vindt! Ik zeg,. 3 dagen ban,. en als je terukomt je username veranderen in Obi Wan! Of Bilbo,.. 8o)

Aha,.. beetje dreigen met :smeris: heropvoeding :smeris: helpt,.. :D Was t dat r2d2 kostuum of die Tolkien waardoor je terugkrabbelde? :P

Al zei je toch echt dat je t slecht vindt! Ik zeg,. 3 dagen ban,. en als je terukomt je username veranderen in Obi Wan! Of Bilbo,.. 8o)

Kenobi?...

scheelt het als ik zeg dat ik de hobbit heb gelezen?,

(en LOTR iig. wel op mijn boekenlijst had staan :D)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back