ff ZWAAR off topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Aangezien er hier toch best wat IT-ers rondhangen, volgende vraag:

Bestaat er een Nederlandstalig forum om oeverloze discussies te voeren over IT-management en dat, als dat al kan, even gezellig is als DSF :confused:

Ik wil wel nog een forum bouwen. Maar dan denk ik dat het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk wordt met al die bank zitters in nederland

Re: ff ZWAAR off topic

Origineel geplaatst door Hover

Bestaat er een Nederlandstalig forum om oeverloze discussies te voeren over IT-management en dat, als dat al kan, even gezellig is als DSF :confused:

Waarom IT-management als ik vragen mag ....en niet gewoon IT ;)

(Wat moet dat een nerd feest worden zeg :Z :Z)

je zou op gathering.tweakers.net kunnen kijken

Hmja, tweakers forum is leuk. Maar het de charme van een relatief klein forum als dit is veel groter. Soms krijg ik echt de balen van gathering, vaak maar "dit roelt dat sucked" etc.

Ik graag op DSF. Erg leuk hier. Twin-x (en crew): keep up the goods :okdan:
Ik zit nog paar weken op afstuderen :geslaagd: als je nog op zoek bent naar proggers oid: bij deze bied ik me aan :)

Re: Re: ff ZWAAR off topic

Re: Re: ff ZWAAR off topic

Origineel geplaatst door Almeros

Waarom IT-management als ik vragen mag ....en niet gewoon IT ;)

't Ja, ik heb mazzel :maffia: want ik klim serieus naar boven op de 'corporate' ladder.

Dus kan ik alvast nieuwe aankopen plannen 8)

Hover

Re: Re: Re: ff ZWAAR off topic

Re: Re: Re: ff ZWAAR off topic

Origineel geplaatst door Hover

't Ja, ik heb mazzel :maffia: want ik klim serieus naar boven op de 'corporate' ladder.
Dus kan ik alvast nieuwe aankopen plannen 8)
Hover

hè`hè...goed antwoord! Wel genoeg tijd overhouden alleen dat je nog an die muziehk toe komt lijkt me ;)

IT-management......het kenmerk van een goede manager is dat ie alles kan managen omdat ie de goede mensen om zich heen heeft ;) da's alles wat je hoeft te weten!

damjone, stuur maar es een CV als je klaar bent...

Olaf

Re: Re: Re: Re: ff ZWAAR off topic

Re: Re: Re: Re: ff ZWAAR off topic

Origineel geplaatst door Almeros

hè`hè...goed antwoord! Wel genoeg tijd overhouden alleen dat je nog an die muziehk toe komt lijkt me ;)

Lap 'k heb het al zitten. Normaal ging ik deze avond bij Nick Nova langs om hem nader kennis te laten maken met de Korg Z1 (die trouwens nu in mijn kantoor is opgesteld) maar ik mag al onmiddellijk in aktie schieten en moet een vergadering bijwonen. :(

En gewoonlijk lopen dergelijke vergaderingen uit tot in de vroege uurtjes. En ik had een vrije dag morgen :(

Gelukkig kan ik alvast genieten van zo'n corporate diner :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back