Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Origineel geplaatst door dsil
Wat dat betreft lijk ik wel een echte nederlander zo :D Gewoon geduldig afwachten en een beetje mazzel hebben. (en natuurlijk snel reageren!)

Alleen voor mijn A4000 de volle mep betaald in 2000 en ik heb met mezelf afgesproken dat nooit meer te doen. Het is dat ik zo erg blij ben met mijn sampler, want stiekum is het een dikke vette synth, maar spullen nieuw kopen is niet echt de moeite. Alhoewel er toch wel een keer een Voyager in de studio moet komen te staan en dan misschien maar wel nieuw.

ow ja, ik was natuurlijk mijn dikke vette MT32 (ik hoef 'm nog maar aan te zetten en het hele huis begint al te trillen van het brute geluid :dubbel: )vergeten die ik ooit bij een toetsenist heb opgehaald voor 20 euro. En de zoom 1201 voor een tientje van een maat van me. En de REV100 ook voor twee tientjes!

Hehe, mooi verhaal. ik heb te duur kopen ook afgeleerd door een s2800, had er maar 220 voor betaald in 2003, nog display verlichting van 30 euro ingezet, maar je raakt ze nu nog niet voor 120 kwijt, lang niet zo extreem als bij jou maar het doet je toch wel wat, verder met kopen heb ik met m,n verlanglijsje ook geen vaste volgorde, ik koop de dingen eerst die voor een mooie prijs langskomen, doe je dat niet dan betaal je altijd de hoofdprijs.

Origineel geplaatst door anoniempje
verder met kopen heb ik met m,n verlanglijsje ook geen vaste volgorde, ik koop de dingen eerst die voor een mooie prijs langskomen, doe je dat niet dan betaal je altijd de hoofdprijs.

Dat is bij mij precies hetzelfde. Het enige probleem daarvan is dat de duurdere dingen altijd verder in de toekomst worden geschoven. Ik wil al jaren een 808 kopen maar dat is er nog steeds niet van gekomen en ook een 909 staat er nog niet. Maar ja, we blijven iig geval bezig. Ik ben in ieder geval weer aan het werk, dus z.s.m. een eigen huis zoeken (na 9 jaar weer bij je ouders wonen is ook niet alles!) en het eerste wat er dan gaat gebeuren is eindelijk een studiokamer inrichten (en zo'n meubel maken wat ik op jouw studiofoto heb zien staan!!). M'n vriendin wordt helemaal gek van al die rolands en korgjes op de eettafel. En ik wordt helemaal gek van alles inpakken, uitpakken, hier neerzetten daar neerzetten.

Maar klagen mag ik niet!

Moog The Source.....gratis !

Was van de broer van een kennis van me, alleen de vriendin van die broer had met iets op het frontpanel lopen krassen waardoor ie iedere keer naar preset 4 wilde.
Voorzichtig met een mesje de onderrand van die button losgemaakt en het deukje in het membraam toetsje uitgedeukt.

Laatste wat ik van die broer hoorde was dat ik alles met dat ding mocht doen wat ik wilde behalve verkopen....en dat is ondertussen meer dan 10 jaar terug geweest...

Staat nog steeds in m'n studio met een midi naar cv/gate converter

Vorig jaar een TX7 gekocht voor een fles bier. Ik gebruikte 'm niet zo vaak, en de vorige eigenaar wou wel weer een TX7. Dus ga ik vandeweek maar ff een fles bier bij 'm ophalen voor de TX.:biertje:

mijn beste koop:

1:yamaha psr-300 geruild tegen een compaq pc(defect).
2:yamaha psr-77 voor 25euro met flightcase terwaarde van 150.

slechtste koop:

1:yamaha psr-500 geruild tegen pentium 4 xbox en ps2 plus 10euro(niet zo slim).

ik ga een studiotje beginnen en wil elke week een keyboard of synth er bij kopen.

Mijn allerbeste en eerlijkste deal was een roland juno106 die ik voor 60 euro gekocht heb. Dat was tevens ook de vraagprijs.

Het apparaat werkte op de protamento na helemaal perfect !

das zeer weinig voor een goede synth.

mijn droom is om ooit een korg m1 te kopen voor onder de 100euro.

Een korg m1 ? Die worden vaak zat voor bedragen rond de 200 euro aangeboden, dat is toch niet al te duur ?
En waarom is dat je droom, als het een korg m3 zou zijn kon ik het wel begrijpen, maar een m1 ?

een van de beste live performers ooit(vind ik dan) james brown.

gebruikte sinds 2002 een korg m1 en ik heb er eens in een muziekzaak op mogen spelen.,

en ik werd gewoon opslag verliefd.

maar jah ik weet neit echt wat ik wil.

wat voor synth kan ik denk je kopen.

heb een budget van 50-100 euro.

of inruilen voor macintosh performa met originele printer en beeldscmer.

of ruilen voor een sony avc-3200ce camera uit 1972 zijn er nog maar 900 van naar mijn weten en zit in de originele koffer.

en is waard nog 1000-1500euro.

maar ik ruil de cam liever.

als iemand wat weet laat ff achter of stuur pm

ok.

als iemand een synth heeft en deze wil ruilen tegen een zeer zeldzame camera in originele leren koffer.

of tegen een macintosh pc is dat wel goed.

kom hem uiteraard als niet te ver is brtengen.halen

Origineel geplaatst door koediman
of je koopt een mt32. ben je meteen klaar.

Maar wel met de vintage expansion card erbij natuurlijk

vintagecard.jpg

de camera is uit 1972.

zijn er nog maar 900 van.

tis by the way een film camera.

en hij filmt in zwartwit.

hij werd ook veel gebruikt tijdens tv opnames.

en die van mij is echt in NIEUWSTAAT.

dus hij is geen MEGA pixel

hoezo dan?

Back