anoniempje
hobby knooier
Origineel geplaatst door dsil
Wat dat betreft lijk ik wel een echte nederlander zoGewoon geduldig afwachten en een beetje mazzel hebben. (en natuurlijk snel reageren!)
Alleen voor mijn A4000 de volle mep betaald in 2000 en ik heb met mezelf afgesproken dat nooit meer te doen. Het is dat ik zo erg blij ben met mijn sampler, want stiekum is het een dikke vette synth, maar spullen nieuw kopen is niet echt de moeite. Alhoewel er toch wel een keer een Voyager in de studio moet komen te staan en dan misschien maar wel nieuw.
ow ja, ik was natuurlijk mijn dikke vette MT32 (ik hoef 'm nog maar aan te zetten en het hele huis begint al te trillen van het brute geluid)vergeten die ik ooit bij een toetsenist heb opgehaald voor 20 euro. En de zoom 1201 voor een tientje van een maat van me. En de REV100 ook voor twee tientjes!
Hehe, mooi verhaal. ik heb te duur kopen ook afgeleerd door een s2800, had er maar 220 voor betaald in 2003, nog display verlichting van 30 euro ingezet, maar je raakt ze nu nog niet voor 120 kwijt, lang niet zo extreem als bij jou maar het doet je toch wel wat, verder met kopen heb ik met m,n verlanglijsje ook geen vaste volgorde, ik koop de dingen eerst die voor een mooie prijs langskomen, doe je dat niet dan betaal je altijd de hoofdprijs.
Gewoon geduldig afwachten en een beetje mazzel hebben. (en natuurlijk snel reageren!)
)vergeten die ik ooit bij een toetsenist heb opgehaald voor 20 euro. En de zoom 1201 voor een tientje van een maat van me. En de REV100 ook voor twee tientjes!