En wat ik niet begrijp. De virus B stond paar jaar terug op 600 euro en is lang niet zo gekelderd als de C. IK ben bijna geneigd om de Virus maar te houden of denken jullie dat hij over 3 jaar 300 a 400 euro kost?
Volgens mij komt dat omdat de Virus C veel gezien wordt als 'tussenversie'. De Virus B is de instapper (de Virus A kom je eigenlijk amper tegen heb ik het idee), dus die is populair bij budgetbewuste kopers. De Virus TI is het vlaggenschip, dus die is populair bij de wat kapitaalkrachtigere/serieuzere kopers en bij de groep die al een Virus B hebben en een stap omhoog willen maken.
De Virus C valt hier een beetje tussen wal en schip omdat hij eigenlijk niet heel veel toegevoegde waarde heeft ten opzichte van de Virus B. Mensen die een Virus willen en niet zo veel besteden hebben gaan voor de "B", mensen die een Virus willen en meer te besteden hebben gaan voor de "TI". Een hoop mensen die nu een "B" hebben zullen eerder overwegen om een "TI" te kopen als vervanging dan de "C". Ik denk dat de waarde van de Virus C daardoor steeds dichterbij de "B" zal komen.

. Mijn dag kan niet meer stuk

(goed moest wel ff naar Groningen, 180 km en dan nog terug
)