Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Nou mijn beste en mooiste deal is met een factor van 1000 overtroffen....

Gisteren een "defecte" D&R Dayner gekocht voor € 75,- die dus gewoon werkt.:)
Hij heeft wel een kraakje hier en daar maar dat is toch wel een hele vette deal.:halleluja

* DenDer doet een vreugde dansje:mega:

Zo zie je maar dat risico (nou ja risico, 75 euro kan je je geen buil aan vallen toch? :D) nemen wel kan lonen.

Mijn beste deal waar ik het beste gevoel aan heb overgehouden, is de aankoop van mijn Macbeth M3X. Ik ben nog steeds in :luv:

Een NL1 voor 225, een XB-1 voor 200, een S90 ES voor 1200 (lang geleden), een Vorg Echo voor 200, een RE-201 voor 250, een echte Baldwin met leslie voor 235 en ga zo maar door:)

Wilde een paar maanden terug een Motu828 FW2 kopen, en had volgens mij via dit forum er eentje gevonden (weet niet meer wie, ben de PB kwijt)

Afjn, de deal was rond en het zou verstuurd worden, 500,- onder rembours meen ik.

Toen mailde de verkoper me na een week, dat de deal niet doorging.. hij gebruikte 'm verkeerd en was erachter gekomen wat het was, en daarmee was de Motu weer nuttig voor hem.

De motu was toen 625,- nieuw in de winkel, en omdat de deal van zijn kant is afgebroken heeft hij zomaar 125,- gestort, zodat ik de motu nieuw kon kopen !!

Dat is een zeldzame correctheid, die ik in tijden heb meegemaakt, als hij het leest nogmaals bedankt!! :okdan:

Naast een hele mooie deal voor mijn Soundtracs Topaz Project8 heb ik vorig jaar ook nog een hele mooie deal gemaakt. Een SPL Vitalizer MK2 voor € 157 op Ebay.de
Bij Thomann kost 'ie vandaag de dag € 539. Wow!
Wat is dat een grandioze bak als je hem leert kennen en gebruiken zeg!

Ik heb ooit een jupiter 4 gekocht voor 200 gulden. In 1995 ofzo, via een plaatselijk krantje (zondagskrant).

een echte Baldwin met leslie voor 235 en ga zo maar door:)

Een echte Baldwin?
Wat voor Baldwin is dat dan?
Ik ken Baldwin van de Gitaren/Basgitaren, en ook van de Piano's en (jawel) de Combo Harpsichord...
Over wat voor Baldwin heb jij het?

Ik vond vandaag een Korg MS-20 bij de vuilnis!!!!

stond netjes op zijn kant. in hele mooie staat. alleen het snoer was er af geknipt, dat heb ik meteen gerepareerd.

ik wacht een dagje met aansluiten, want er drupte al wat regen. van binnen was hij nog helemaal droog gelukkig!

gratis dus (als hij het doet, zou dat helemaal te mooi zijn!)

Een kennis (synthfreak) van me was eens op de rommelmarkt en zag daar een Realistic Moog staan.

- Wa kost ie?
* 75 gulden!
- Hmm... voor 70 gulden neem ik 'm mee!
* Ok, veel plezier ervan!

Ik ben daarna zelf regelmatig naar rommelmarktjes geweest om dit soort geluk op te zoeken, maar helaas...

Mijn beste deal zelf was een @juno2 + standaard voor 120 euro in 2002 meen ik. Het gezinnetje had nu een echte piano, dus het 'keyboard' kon nu de deur uit! :okdan:

hellaas,

hij reageert niet zoals hij zou moeten doen. de toon blijft hangen (hold is op 0). erg onstabiele OSC's............reageert raar op ENV instellingen.

ik gooi hem weer weg!

(of heeft iemand tips hoe ik hem misschien kan oplappen? ik wou hem helemaal demonteren, maar dat is een ontzettend gedoe. erg onhandig hoe hij in elkaar zit. zo uit een stuk metaal)

ook wel weer een heel gedoe..dat weggooien..moet ik hem helemaal gaan optillen en vervoeren..

ik haal de electronica eruit, en gebruik hem op zijn kant als paraplu-bak.

maar heeft iemand tips?

ik ben bezig alle printplaten eruit te halen. beetje schoonmaken, verbinden enzo controleren. beetje blazen met luchtspuitbus, enz....
en dan weer in elkaar zetten..en bidden!

Ik zou hem laten maken door bijvoorbeeld Saint Eric.
Je hebt em gratis ...
Als je hem laat maken voor zeg 200,- dan heb je er zelf geen omkijken naar, weet je zeker dat je hem niet nog kapotter maakt dat ie al is.
En je kan hem na de reparatie eventueel verkopen voor veel geld.
Alle opties zijn in jouw voordeel...

eerst eens kijken of mijn voorzichtige schoonmaak-actie helpt. dat zou mooi zijn!

en ander: bedankt voor de tip! klinkt goed, jeen heilige die zieke synths geneest!

Een MS-20 bij het vuilnis gooien???? :stupid

Niet verkeerd om te vinden. :okdan:

Ontopic: In 1999 ooit 2 stuks Korg Polysix tesamen voor 75 gulden (= 34,03 euro). De beste man kwam ze zelfs bij me afleveren. En daarmee begon de polysix liefde...

Wilde een paar maanden terug een Motu828 FW2 kopen, en had volgens mij via dit forum er eentje gevonden (weet niet meer wie, ben de PB kwijt)

Afjn, de deal was rond en het zou verstuurd worden, 500,- onder rembours meen ik.

Toen mailde de verkoper me na een week, dat de deal niet doorging.. hij gebruikte 'm verkeerd en was erachter gekomen wat het was, en daarmee was de Motu weer nuttig voor hem.

De motu was toen 625,- nieuw in de winkel, en omdat de deal van zijn kant is afgebroken heeft hij zomaar 125,- gestort, zodat ik de motu nieuw kon kopen !!

Dat is een zeldzame correctheid, die ik in tijden heb meegemaakt, als hij het leest nogmaals bedankt!! :okdan:

whoo ik heb ook wels iemand geholpen ;
toen ik zn aopp niet [kon ] kopen heb ik een advert gezet en ineens na twee maanden kwamen er meerderepbs ...ri mij over dat andere product en sold ,,, andere ver - en koper blij

netjes toch
mn eerlijkste nette deal
blijft de arp avatar voor 400.- ut grun...!!
:biertje:smackos

merk egt wel datr maar weinig " vergeten " koopjes zijn ...
soms nog in de vergeten rack synthjes
bv een triton met " klein probleenm 300.- ofso
niet egt vintage spuls
zoals laatst die 2600.- eu deal met 8 + vintage apparataen vn cr78 tot jp4 das een drie dubbele verdiende deal
wel gelijk weg :halleluja
trouwens de bp80 bass amp modeling pedal is ook wel leuk te noemen voor 40.-
eu
had laatst en tama techstar voor 120 met rack en pads gekocht ging ineens niet door = :kont:jammer

Ik heb onlangs een Roland RSS-10 gekocht voor $50 (in Zuid Afrika)! Degene van wie deze was, vond em te ingewikkeld en gebruikte em nooit.

Back