Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Maandje geleden nog een Mint condition Mutronics Mutator met midi gekocht voor 300 Euro. Liep toevallig langs een cash converter in Londen. Hij stond daar tussen de koelkasten, magnetrons en stofzuigers

MPC5000 voor 1350 Euro + gratis Korg KP3...
Allebei splintertje nieuw.

Ebay deal. Alleen of die Korg daar ook bij had moeten zitten ? :P
En het was een gift natuurlijk...

mijn MS-20 kostte me niks. ik vond hem op straat bij de vuilnis staan...twee maanden geleden....
maar ja, dat is weer niet echt een deal. of misschien wel, ..een deal met het geluk, het toeval, het lot! :-)

Nja vind ik toch wel hoor als ze tegenwoordig 900 tot 1000 kosten
Kheb ook wel een gratis korg ps900 staan, das misschien eerder een goeie deal :P

Ik heb mijn MS20 ook voor 750, maar dat is idd een gangbare prijs voor zo'n ding. Verder heb ik 265 Euro betaald voor een Space Echo (moest ik wel even schoonmaken) en als kers op de taart 40 Euro voor een 106 op de rommelmarkt, die het na openschroeven en schoonmaken het weer heel redelijk deed. Sinds kort heeft hij een hoop kuren, dat met die stemmen geloof ik. Maar toch zowieso een aantal jaren lekker mee kunnen werken :)

40 euro voor een 106 noem ik geen kers op de taart!

mijn MS-20 kostte me niks. ik vond hem op straat bij de vuilnis staan...twee maanden geleden....
maar ja, dat is weer niet echt een deal. of misschien wel, ..een deal met het geluk, het toeval, het lot! :-)

broodje_aap.jpg

een tr606 voor 50 euri, en cp30 voor niets, 2 percuters voor 20 bij elkaar.
en mja een elctribe esx tegen een rs7000. opzich wel goed als je kijkt naar markt waarde. (mijn esx tegen de rs7k van iemas anders).

Deze week een MicroModular zonder enige gebruikssporen gekocht voor 150 euro.
Stond al enkele jaren in die winkel (twee jaar geleden nog aan 400 euro). Hier op het forum verwisselen die van eigenaar voor 200+ euro.

vorig jaar een motif xs8, waar maar enkele keren op gespeeld was voor 1800 euro met originele aankoopbon en 2 jaar garantie
kerel waarvan ik het kocht was een gitarist die iets anders wou proberen,
maar toetsen waren niet zijn ding...

ben ik nog steeds zeer blij mee! :okdan:

100 guldens voor n 606 en n polysix(stond tog maar weg te rotten op zolder)

50 guldens voor een roland spaceecho re 201
(me neef wist niet wat die met dat koffertje aanmoest)

Roland Juno-60 werkend voor 75euro!

Back