Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Iomaga scsi zip 100 + 2 disks...50 eurotjes bij me deur af geleverd.

en hij doet het perfect

Origineel geplaatst door Slipperman
M'n jx 1 voor 200 euro. Werd keurig gebracht met manual, foot controller, standaard en adapter. Ben die vent nog steeds dankbaar voor dit kleine wondertje...

Dan ben je toch wel een beetje afgeript hoor... Ik heb er 3 jaar geleden 250 piek voor betaald en voor 200 euro krijg je tegenwoordig echt wel wat beters !

Beste deal......
Ongeveer 10 jaar geleden een Korg MS20 gekocht voor 'n snipje. De knakker die haar verkocht, heeft al een jaar of zes spijt als haren op z'n hoofd, hij dacht nl. dat het 'een piepende accordeon' was.
Twee maanden geleden een 707 voor 120.- euro. Binnenkort een 101 voor 270.- euro.

Ik heb ooit in 1991 ofzo een MS 20 gekocht voor 200 gulden van een klasgenoot...

Origineel geplaatst door Richard
Een JX 3P van mijn oma gehad, ze wilde orgel leren spelen maar vond de geluiden een beetje vreemd.

LOL:D

Ik een Arp Oddysey voor een klusje...:maffia:

*oshit, het moesten eerlijke deals zijn, hee??*

Origineel geplaatst door JazzMann
ik heb mijn korg triton 300 € betaald
gekocht van een marokaan die hem op z'n strijkplank had staan

... en het rijmt nog ook

lijkt me niet een eerlijke deal :confused:

setje PMC TB 1 monitoren voor 400 euro :luv:

Joepieeee..

Ik heb net een Emu Vintage Keys i.z.g.st. gekocht MET Expander voor 250 Euro :) :)

Alleen al de Mellotrons zijn lekkor!!

Origineel geplaatst door Vizion
Wat doet die expander voor die Vintage Keys eigenlijk? Gefeliciteerd trouwens
met je nieuwe aanwinst..;)

Eeh die expander zet er extra 8 MB ofzo ROM presets en samples bij..dus je hebt 128 extra patches en samples...
Hij maakt er dus eigenlijk een Vintage Keys Plus van....

Thanxx

Origineel geplaatst door David
Mijn beste deals ooit :

2e HANDS :
- Nord Lead 2 voor 1.240 euro (nieuw was ca. 1.900 euro)
- Emulator EIV sampler, full option (128voice, 8 outs, AES/EBU, interne HD, EOS 3.0) voor 1.490 euro

NIEUW
- Echo Gina20 audio card voor 495 euro (ipv 600 euro)
- Mackie 1202 vlz mixer voor 420 euro (ipv 600 euro)

Ik een echos gina20 voor 80 €, half jaar geleden in utrecht...

Mijn eerlijkste deal:

Mijn YamahaA5000 stond voor € 750,- te koop. Omdat ik twee zakken Haagse Hopjes had meegenomen heb ik daar een hele berg sample-cd's en een externe SCSI-CD speler bij gekregen en voor € 650,- mocht ik alles meenemen. Dat vind ik zelf erg netjes...

Nog bedankt Chris! :D

Back