Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Back in the days..(We spreken midden jaren 90)

Roland Alfa Juno 2 voor 250 gulden
Sequential Circuits Pro One voor 250 gulden
TR808 voor 900 gulden
Roland Juno 106 150 gulden (Met Take That sticker erop :( )
Korg SQ10 voor 250 gulden, later aan een welbekende winkel in utrecht verkocht voor 900 gulden en vorig jaar weer eentje teruggekocht voor 500 euro ofzo :D...doh!
Hetzelfde met een Korg Monopoly destijds voor 500 gulden, geruild voor een Roland MKS100 sampler (vergeet niet we spreken midden jaren 90 :D )...vorig jaar weer eentje teruggekocht voor 500 euro...
en nog bakken vol zelfde troep

Mijn laatste snabbel deal vorig jaar was een Oberheim Matrix 1000 voor 150 euro in een winkel. "Ach weet ik veel je mag hem meenemen voor 150 euro en als die het niet doet mag je hem terug brengen..." maar hij deed het prima gelukkig ;)

Laatst gewijzigd:
Re: Mmm

Re: Mmm

Origineel geplaatst door Jeroen
Solina Stringensemble: 80 piek

Ik had een betere deal, die van mij was gratis namelijk. Met de vriendelijke boodschap erbij "gooi 'm alsjeBLIEFT in de vuilnisbak als je 'm niet meer hoeft". Nou ja ik had dus ook geen idee wat voor ding het was maar ik was wel nieuwsgierig... kwam ik er via vintagesynth.com achter dat 'ie nog best wat waard was! Ik dat ding laten 'taxeren' door mensen op harmony central en uiteindelijk aan een verzamelaar verkocht voor 150 euro. En wat was die man ontzettend gelukkig met dat ding! Dat maakt je dag echt helemaal goed als je iemand zó blij maakt met een apparaat.
Die man die de Solina aan mij had gegeven heb ik trouwens nog wel verteld dat dat ding nog best wat op kon brengen (want hey ik ben wel eerlijk) maar daarop antwoordde 'ie dat ik dan mazzel had en 'm maar moest verkopen

dat moet haast wel m'n MS20 zijn. Ergens begin jaren 90 gekocht voor 300 gulden en eind jaren 90 weer verkocht voor 1200 gulden :D

Wat leek op me beste deal ooit,ontaarde langzaam maar zeker in een fatale catastrofe.

Ampeg Rocket fl.25.00

& 25 buizen (NOS) fl. 0,00 (telefunken, philips, mullard)

& Drie iso/stabilisatie trafo's met filter € 15.00

& 6 meter hybride Van den Hul kabel (symetrisch) €/Fl. 0,00

& een Fender Super Reverb (met buizen recto) fl. 500.00......
helaas opgeknapt weer doorverkocht voor fl. 1250.00

& 3 Tandy PZM microfoons (lekker modden) voor $ 60.00

en weer on topic een Casio SK-10 voor €1.00

ISPdeRuiter

access virus KB - 800$
dus rond de 690,- euro ..geimport uit de States en geen invoer rechten betaald.(wel een extra transformer gekocht (34,-)

fostex vm200 digitale mengtafel -> 300 euro met alles er op en er aan ...manual, kabels, ect..
(waren nieuw 2400,- in 2000)

ooit gekrgen voor een kleine reparatie : een dr rhythm-110 (boss) later verkocht voor 150,- gulden (:confused: )

oh well

De beste deal tot nu toe, had ik vandaag...

TX7 + Akai ME30P II voor €80,- (redelijke prijzen)

met gratis .........rapapapapapa...............

Ensoniq ESQ 1 (Doet het 100%)

:halleluja

Dit zijn zowat de beste kopen die ik al gedaan heb in mijn muziekcarriere

een 300 w peavey bass comboamp (model ken ik niet meer uit mijn hoofd) 2de hands gekocht voor 500 € en 3 jaar later verkocht voor 750 € en de koper was en is er nog altijd zeer tevreden over.

een zeer goede oude (toen ik hem kreeg 25 jaar oud) hohner kopie van en fender precision bassgitaar met fender electronica, brug en stemsleutels omgebouwd toen hij 15 jaar oud was gekregen en 6 jaar later voor 150 € verkocht...

2 technics sl1200 MkII in perfecte staat maar zonder kappen of naalden van 6 jaar oud maar amper gebruikt gekocht voor 250 €, ze zijn ondertussen 12 jaar oud en zijn toe aan hun eerste groot onderhoud sinds ik ze had.

Ik kocht ooit een Korg Monopoly voor Hfl. 100,00;

5 nieuwe toetsen erin gezet, contacten gereinigd / vervangen, gecallibreerd en verkocht voor Hfl. 1.100,00.

En yep; helemaal eerlijk :biertje:

Gisteren een tr909-tr808-tb303+sh101+roland juno 106 + doepfer mcv8+nog een midi to cv converter+originele handleidingen+kabels etc. gekocht...voor 2000 euro. Weet er niet superveel van, maar gezien de prijzen die hier gehanteerd worden is het wel een goede deal denk ik.

Origineel geplaatst door DaPruli
Gisteren een tr909-tr808-tb303+sh101+roland juno 106 + doepfer mcv8+nog een midi to cv converter+originele handleidingen+kabels etc. gekocht...voor 2000 euro. Weet er niet superveel van, maar gezien de prijzen die hier gehanteerd worden is het wel een goede deal denk ik.

Net. Zeker als je weet dat er hier 800 euro voor een 808 alleen al wordt gevraagd :r

Zo dan..=) de vorige eigenaar had genoeg van het Roland geluid? ;)
Geen slechte deal vriend..!!

Origineel geplaatst door Vizion
Zo dan..=) de vorige eigenaar had genoeg van het Roland geluid? ;)

De eigenaar kreeg gezinsuitbreiding. Waarschijnlijk erg snel, want hij had haast met verkopen. Hij woonde ook in Delft dus dat maakte alles wat makkelijker. Dacht eerst, 2000 euro is veel geld ik verkoop gewoon een deel ervan, maar nu het eenmaal staat....wordt het toch maar niet verkocht. Het is wel erg leuk speelgoed!!

mintcondition cs 10 voor 50 euro nav een briefje bij t advertentiebord bij dirk van de broek (jaja, altijd op t advertentiebord kijken). Hoefde er alleen maar de straat voor uit te lopen *D

Dat is een goeie deal zeg. Is alles nog een beetje in goeie staat ook of is het afgeragde meuk?

Back