Vizion
Rock Solid
Ik kocht zelf pasgeleden een Aphex Dominator 2 (limiter) voor €100, kwam er later achter dat het apparaat nieuw €2000 kostte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
beat that!

Origineel geplaatst door leo
Dit is niet zo'n leuke thread. Dat stoer doen over de rug van een ander, feitelijk.
PPA is voor zover ik weet niet failliet, ze hebben een tijdje dat winkelgedoe erbij gedaan, maar zijn daar weer mee gestopt: geen succes. In hun andere activiteiten ging en gaat het prima, volgens mij. Heb geen banden, alleen een paar keer wat gekocht: leuke lui, goede service en geen gezeur.
Ze verdienen het in ieder geval niet om hier als sukkels te worden afgeschilderd, om jezelf als handige zakenman naar voren te laten komen.... toch?!
Origineel geplaatst door David
Mijn beste deals ooit :
...
NIEUW
- Echo Gina20 audio card voor 495 euro (ipv 600 euro)
...
) te voorschijn haalde..
Uiteindelijk vroeg ie maar een idioot laag bedrag. Ik heb niet hoeven pingelen/afdwingen. Het is natuurlijk ook belangrijk dat zijn synth een goed baasje krijgt!
) Mijn keus viel op de budget jx-3p MET pg-200 prgrammer voor 550,- piek! Mooie deal, later voor 800 piek verkocht; Er stond mooi spul! ms-20 MET de analoge seq, wat moog spul, cr-8000 etc. Jammer dat ik zelf nog geen synthfreak was!