Gewogen toetsen synth om piano te leren?

Origineel geplaatst door Steven V
De Promega 3 werkt al niet meer!!!

Waarschijnlijk zitten hier weinig mensen die er óók één hebben, maar ik vraag het toch maar -> Als ik de hardware switch gebruik dan gaat het lichtje van de standby toets (vooraan) groen oplichten. Verder gebeurt er NIKS :confused: Lichtjes gaan niet branden, helemaal niks, enkel dat groene lichtje gaat branden.

Factory Reset heb ik al geprobeer, niks werkt gewoon. Ik heb hem één dag...

Ik zet m'n Promega deze morgen aan om wat te spelen, en ja hoor, ik heb weer hetzelfde probleem voor!! :stupid :stupid

Als ik hem aanzet gebeurt er niks, enkel het groene ledje aan de voorkant gaat branden, maar voor de rest is de Promega zo dood als een steen...

Geen enkele van de factory resets werkt. Ik ga straks naar de site van GEM om een nieuw OS te proberen installeren.

:( :( :(

Ondertussen is de Promega weer springlevend! Volgens de reparateur van het servicecenter zou dit te wijten zijn aan een één of andere storing van buitenaf waardoor de Promega in een soort va 'safe mode' gaat en niet meer wil opstarten. Het OS moet er dan opnieuw ingeladen worden.

Aangezien je hier een PS2 naar RS242 kabel voor nodig hebt en ik zo'n kabel niet in huis heb, heeft m'n dealer dit voor me geregeld. Heeft me gelukkig niets gekost. Eind goed al goed dus :)

Origineel geplaatst door Steven V
Volgens de reparateur van het servicecenter zou dit te wijten zijn aan één of andere storing van buitenaf waardoor de Promega in een soort va 'safe mode' gaat en niet meer wil opstarten. Het OS moet er dan opnieuw ingeladen worden.

Wat mag dat dan inhouden? :confused: Is dat iets waar je zelf invloed op kunt uitoefenen? (lijkt me ook leuk om te weten voor andere Promega 3-mensen - waarvan ik er geen ben trouwens, ik ben gewoon algemaan geïnteresseerd :D )

Ik zou het niet weten... Dat is wat die reparateur mijn dealer gemaild heeft, die dat bericht op zijn beurt naar mij doorstuurde...

Een jaar en een half gebeurt er niks en dan plots loopt-ie vast zonder enig aantoonbare reden... Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad.

Back