Google email acounts van 1 gig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vet!!! Wist niet eens dat dat bestond ghehehe Tenminste geen gezeik met mailbox vol en zo.... Ben toch te lui om mail weg te flikkeren.

eeeh, als iemand een uitnodiging over heeft ben ik zeer dankbaar :P

Origineel geplaatst door mono-poly
Dacht je dan echt dat je dingen gratis krijg?
En hoezo spyware?
Er word niks op je pc gezet.
En een 2Kb moogmusic link in mijn mail irriteerd mij niet.

er zit wel degelijk spyware in, maar die is "embedded" ... voor zover ik weet betekent dat dat er idd niks op je pc gezet wordt maar dat g-mail wel degelijk spioneert in je mail en vandaar dus ook dat je de welbekende op maat gesneden google ads erbij krijgt.

wat ik niet echt fijn vind is dat ze alle mail altijd bewaren en dat nog kunnen gebruiken voor god weet wat... ik vermoed dat dat alleen voor commerciele doeleinden wordt gedaan maar het zou me ook niks verbazen als bepaalde overheidsinstellingen er ook zicht op hebben.... op zich ben ik daar principieel zwaar op tegen, maar goed.. je hebt er zoveel gemak van (vergeleken met hotmail) dat ik toch blij ben dat ik het heb... als je ervoor zorgt dat je je terroristische aktiviteiten en drugsdeals niet via gmail bespreekt is er niks aan de hand, dus.... nogmaals bedankt voor de uitnodiging mono! :okdan:

Spyware draaid op je pc mee.
En dat van die mails scannen is puur voor de ads ja.
Eindelijk spam die enigzins interesant is.
Google moet die service ook ergens van betalen toch?

Origineel geplaatst door mono-poly

dat van die mails scannen is puur voor de ads ja.

dat is nou net het enigste punt waarvan niet iedereen overtuigd is en waardoor die negatieve verhalen in de wereld worden gebracht.
er schijnen allerlei vage kontrakten te bestaan tussen google en overheidsinstanties (o.a. FBI/CIA etc.) waarbij het erop lijkt dat je e-mail niet bepaald privé is.... sommige mensen hebben daar problemen mee.

Origineel geplaatst door koediman
er schijnen allerlei vage kontrakten te bestaan tussen google en overheidsinstanties (o.a. FBI/CIA etc.)

Ik denk dat instellingen als de FBI en dergelijke toch wel mail scannen, of google (of welke provider dan ook) nou meewerken of niet. Maar zolang je geen aanslag aan het plannen bent op de boerderie van boerke bush denk ik niet dat je je daar druk om hoeft te maken. Dis gasten werken met filters (kan me namelijk niks anders voorstellen) en ik denk zelfs dat je ongestoord kunt mailen over het plan wat bestond om die nieuwe Buchla te kapen ;)

De KGB.... Rusland... Arm.... Ik denk eigenlijk dat als we een paar van die gasten van de KGB wat geld geven zij de Buchla wel willen meenemen :P

Ja ik geloof dat iedereen van de invites sterft nu.
Dus hier een berichtje met een mail adres + voor en echternaam.
Dan regelen de mensen met een acount een invite.
En replyen dan wel als er 1 gestuurd is om dubbele invites te voorkomen.

Origineel geplaatst door mc_kwok
check je mail :)

te gek beterzzzz!!! thnx bro!!!

vreselijk handig die gmail, ik heb nu de beschikking over een waar foto album online,die ik dus overal kan opvragen,ook heb ik manuals op de mail gezet en dergelijke dingen,want wat je verstuurt wordt gewoon onthouden tenzij je je sent mails delete... :D zit nu op 8% lol... :D

hoe kwamen jullie eigenlijk in de eerste plaats aan die invites?

Ik wil er ook wel één! :okdan:

edit:

Thanks! :D

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back