Google email acounts van 1 gig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gewoon je vrienden mailen. Toen ik iets van 10 mailtjes had verstuurd lagen ze in de bus, maar omdat het aantal invites nu zo bizar groot is geworden...

hmmm,heb al genoeg mensen gemaild,maar geen invites gehad???
:confused:

of krijgt niet iedereen die?

Zag het zelf later pas maar 't zit onderaan je mappen..(als je ze hebt natuurlijk)

Attachments

• invites.jpg
    invites.jpg
    12,8 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door Ytse
Dat gmail eigenlijk nooit gebruikt. Maar ik wel wel 6 invites.

Zeg maar als je er een wil.

hmmm,ik heb gmail,maar ontvang helaas geen invites,als je nog 1 over hebt stuur em dan naar:

Menno nieuwenkamp

mnieuwenkamp@hotmail.com

Re : Google email acounts van 1 gig

Re : Google email acounts van 1 gig

Origineel geplaatst door RelaxZomaniaQ
kheb een mailbox van 20 Gb, namelijk pop3 en mozilla mail, zonder limieten, archiveren gaat automatisch.. webmail is zuig, maar die discussie wil ik liever niet aanwakkeren op dit forum (is het niet voor bedoeld)

Wat mij t meest tegenstaat aan gmail (leuk initiatief btw) is het gebruik van spyware. T schijnt dat áls je mail verwijdert dat t gewoon bij google in de database blijft staan, zodat ze die mail nog ff kunnen scannen naar woorden voor reclamedoeleinden.

Kijk daar heb ik tenminste wat aan :D :biertje: :peukie:

Origineel geplaatst door Ytse
Dat gmail eigenlijk nooit gebruikt. Maar ik wel wel 6 invites.

Zeg maar als je er een wil.

Ik zou er op zich wel een kunnen gebruiken als je er een weg zou willen geven...

Frank van Bracht
frankvanbracht@hotmail.com :)

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Ik zou er op zich wel een kunnen gebruiken als je er een weg zou willen geven...

Frank van Bracht
frankvanbracht@hotmail.com :)

check uw mail. ik had er ook nog 1 over...eindelijk ben ik los :D

Origineel geplaatst door sander
Is dat mailaccount een beetje snel? Zoja, dan kan je het dus ook mooi als opslagruimte gebruiken.

valt wel mee

http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm

met dit programmatje verander je je gmail account in een virtuele hard disk (gewoon drag & droppen van files vanaf je eigen harddisks naar de virtuele)

http://www.peer2mail.com/

hiermee kan je gemakkelijk bestanden opsplitsen in stukkies van 10 Mb (max groote voor gmail) en later terug samenvoegen. Je kan op afzonderlijke files ook een encryptie toepassen, zodat andere mensen toegang kunnen hebben tot bepaalde files zonder je wachtwoord te moeten geven.

Wou dezelfde truuk (hotmail) net posten.. Werkt perfect!!
Geen enkele mail kwijtgeraakt, en een inbox van 250mb! :halleluja

totaal overbodig misschien, maar heeft iemand nog een synthersizer fabrikant als gmail account geregistreerd? Lekker stoer doen bij je vrienden.

Ik zag dat oberheim@gmail nog vrij was dus nja...bij gebrek aan inspiratie 8o)

Gister was alleen jupiter4 nog vrij, nummer 6 en 8 waren al gepikt.

kHem hier nog een paar uitnodigingen.. Iemand interesse? Laat je email hier achter dan stuur ik eentje op. ... of stuur een pbtje met je mailadres ofzow..

En anders heb ik er ook nog een stuk of 6 liggen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back