Tb-303

Hij bedoelde natuurlijk het vetst om te zien, daarvoor koop je een 303 toch ook?

nee, daarvoor koop je een devilfish
O, ik dacht dat je die kocht voor het geluid... Tenzij je deze bedoelt:

spiny-devil-fish.jpg

Ik heb nooit in real het verschil mogen horen. Is ie echt zo spectaculair anders dan een ongemodde 303?

Vind ik mijn plaatje toch mooier:
2hqwmk1.jpg

En nog een:
2lmx4zd.jpg

Ergens vind ik het wel zonde.. of je moet er 3 hebben waarvan je er ééntje om laat bouwen.

Ergens vind ik het wel zonde.. of je moet er 3 hebben waarvan je er ééntje om laat bouwen.

Ik snap het ook nooit goed, als je dan toch gaat modden, maak dan effe een ander frontje/kastje ofzo waar je alles in plaatst, kan je altijd weer terug naar het origineel..

nog makkelijker is in realtime,

terwijl hij loopt op clear drukken
start de metronoom
en met write/next stel je de noten in
da lukt met inhouden, maar als je lui bent hou je gewoon de eerste noot in je rij vast en dan krijg je ook lange noten als je op write/next duwt
neit meteen goed, begin gewoon opnieuw.., moet niet op stop duwen.

Dat metronoom geluid, dat is vet.
Want het filter & Tune werkt gewoon daarop.
Beetje delay erachter en je krijgt dit.

Attachments

• 303metronoom.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 111
kheb ook een nogal knallende track met die metronome sound.. khad hem toen nog es erbij gesampled en tempo gevarieerd
maar track staat niet online :)

Ja en voor die Devilfish worden dus echt achtelijke bedragen gevraagd en betaald op iebee.....ik zou dat toch anders doen met die mods, iets van een nieuw kissie ofzo.....zo kan je toch ook niet tweaken met je nwe mods tenzij je David de House kabouter bent.:frons:

Back