Tb-303

Koop je toch liever een hagelnieuwe SFX60 Monomachine voor? dan heb je er 6 en een betere step sequencer :-)

Al die antieke ROLAND meuk komt er bij mij echt niet meer in....

Blijf nou toch eens on topic, dit is een draad over de 303 en niet over allerhande alternatieven of over de voors en tegens.

Decadete dommerds blijven altijd bestaan. Wel eens van Henk gehoord? (prachtnaam trouwens)

www.henk.com

Kijk,.. da's nou nog es een leuke flightcase,..

The HENK Travelfriend in gold-coated ostrich leather and gold leaf interior is priced at 42500 euro's,..

Leuk om bv een mc303 in te vervoeren!!! gheheh

Oh,.. en nou ik hier toch ben,.. ff spammen

Blijf nou toch eens on topic, dit is een draad over de 303 en niet over allerhande alternatieven of over de voors en tegens.

Ja, begrijp ik, maar de TB-303 is al zoooo oud en uitgewoond dat daar weinig nieuws over te vertellen valt. Dus alternatieven kunnen ook prima besproken worden toch?

euhm nee daarvoor bestaan andere topics..

Alsof de Monomachine een alternatief kan zijn hahaha.
En spreek je niet uit over die 303 sequencer als je er nog nooit mee gewerkt hebt, hij is geniaal.

Ja, begrijp ik, maar de TB-303 is al zoooo oud en uitgewoond dat daar weinig nieuws over te vertellen valt. Dus alternatieven kunnen ook prima besproken worden toch?

Lees de post van de TS maar eens.

Ok, on tpic vraagje dan maar:

Kan je tegenwoordig nog wel een TB-303 kopen zonder verteerde printplaten lekkende condensatoren, lamme knopjes, weggesleten plastic met gratis huidvet?

Ik bedoel, waarom zou iemand op dit moment (behalve nostalgie/ hype) nog € 1.000 euro willen uitgeven voor zo'n cadaver? spareparts zijn amper nog verkrijgbaar.

Ik begrijp de bezitters wel die trots zijn op hun aanschaf, maar is dit niet een aflopende zaak?

Van RSB: Gelieve niet in deze draad, er zijn zat 303 clone/kloon draadjes.

Bedankt.

Juist! Dit is de 303 verheerlijkingsthread*. Hier mag alleen positieve dingen gezegd worden over de 303. Net zo vaak totdat iedereen dezelfde mening heeft!!

De afzeikthread* moet maar even opgezocht worden met de zoekfunctie.

*] iedereen die in de thread iets negatiefs over de 303 zegt, kan een bezoekje verwachten van het 303-propagandafront om zich van mening te doen veranderen.

het 303-propagandafront. Zijn dat ook van die ongewassen krakers die vroeger ook al met een 303 in de weer waren?

Dat soort rapaille tuig wil ik niet over de vloer, dus LEVE de TB-303!

waarom spreekt men altijd van 'alternatief'? ...alsof elk ander stukkie gear precies exact overeenkomstig gelijk hetzelfe identiek moet klinken als een 303... omdat de TB geilheren HUN 303 als het epicentrum stellen en dat ALLES daar aan gerelateerd moet zijn... ammehoelahoep! :D

ow ja idd koekie... erm, 303 RULES! :bekdicht:

Kan je tegenwoordig nog wel een TB-303 kopen zonder verteerde printplaten lekkende condensatoren, lamme knopjes, weggesleten plastic met gratis huidvet?

Je zal geduld moeten hebben, maar waarom zou je niet een bijna hagel nieuwe kunnen vinden? Die van mij is ook helemaal ok, geen krasje op te bekenen ;)

Ik bedoel, waarom zou iemand op dit moment (behalve nostalgie/ hype) nog € 1.000 euro willen uitgeven voor zo'n cadaver? spareparts zijn amper nog verkrijgbaar.

Naast het uber herkenbare, ontzettend geile geluid en die gefreakte sequencer denk ik dat nostalgie voor mij wel één van de redenen is geweest om er eentje aan te schaffen.Tsja, je kan ook 1000euro uit geven aan een mooie DinkyToy :P

Ik begrijp de bezitters wel die trots zijn op hun aanschaf, maar is dit niet een aflopende zaak?

Waarom denk je dat het een aflopende zaak is? Ok de x0xb0x is wel de oplossing voor mensen die geen 303 kunnen betalen maar die dingen gaan ook al voor 650€ van de hand.
Als je er 350€ bij doe heb je de real deal.

ach, de hype lost vanzelf op (net zo als de inhoud van vele plastic 303 doosjes op dit moment) SNEL verkopen jongens, voor die van jullie ook van ellende uit elkaar valt. :duivels: (sorry ff wat tegengas)

TB-303 is echt vergane glorie, misschien nog maar eens een keer de grote "Welke is de 303 test" gaan doen? kijken of het "karakteristieke" geluid na alle clones met of zonder Curtis, nog steeds zo duidelijk eruit gepikt kan worden? :mega:

ach, de hype lost vanzelf op (net zo als de inhoud van vele plastic 303 doosjes op dit moment) SNEL verkopen jongens, voor die van jullie ook van ellende uit elkaar valt. :duivels: (sorry ff wat tegengas)

Vertel dat [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonio_Stradivari"]Antonio Stradivari maar eens. Die man ligt nog elke dag in een deuk van het lachen in zijn graf.

Vertel dat Antonio Stradivari maar eens. Die man ligt nog elke dag in een deuk van het lachen in zijn graf.
joh!? heeft ie een deuk opgelopen van het lachen en is ie daar aan gestorven? :dubbel:

maar idd, de stradivagina is ook zoiets ja :D

Laatst gewijzigd:
er is meer goede electronische muziek zonder TB303 dan mèt...

tja ik zou er ook wel 1 willen hebben hoor, maar zal er max 400 euro voor geven..

ik bedoel kom op, tuurlijk is het een bepaalde sounds maar meer dan 1000 euro zeg, daar heb je zoveel meer en vettere vintage voor....

Back