hoe vaak heeft leo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hahahahaha!!!!!! super!!!!

Ik moest echt lachen toen ik steeds weer een lijstje zag met spullen die je had gehad.....helden....

Ik zou echt gek worden!!!!! soms denk ik ook van mmm verkopen die zooi maar nee kan geen afstand er van nemen......

Damm wat een adv.!!!!:D

Origineel geplaatst door Catscan
hahahahaha!!!!!! super!!!!

Ik moest echt lachen toen ik steeds weer een lijstje zag met spullen die je had gehad.....helden....

Ik zou echt gek worden!!!!! soms denk ik ook van mmm verkopen die zooi maar nee kan geen afstand er van nemen......

Damm wat een adv.!!!!:D

Sommige dingen komen terug die ik verkoop hehe.
Toen ik mijn moog de source terug kocht had ik er al 1.
Even als voorbeeldje.
En de 2600 is ook alweer terug.

:D By the way, ik denk dat forum-lid Mario ook wel kan meedingen..
:confused: lang niks meer gehoord van 'm..

Origineel geplaatst door mono-poly
Sommige dingen komen terug die ik verkoop hehe.
Toen ik mijn moog de source terug kocht had ik er al 1.
Even als voorbeeldje.
En de 2600 is ook alweer terug.

Cool en je hebt dus weer het tonus model....top...

Origineel geplaatst door Leo
als ik iets wil hebben, spring ik in de auto en ga het halen

Of jij of Mono-Poly hebben bij mij een keer een Poly-6 gekocht (als ik het me goed herinner was jij het).

Er werd gebeld (ik woon dus in Zutphen he, dat is ver weg van alles....), of ie er nog was.

"Ja". "Goed, dan kom ik hem nu halen als dat schikt". Ik zei "dat is goed".

Voordat ik het koffiefilter gevuld had, stond ie al voor de deur :D :D

Boele

Ga zo door Leo koop alles op in het buitenland en verkoop het weer in Nederland, daar worden wij uiteindelijk allemaal beter van. Drie hoeraatjes voor Leo. :okdan:

ok, poging 1:

roland juno 1 en 2, mks50, juno6, juno60, juno106, sh1, sh2, sh09, sh101, mc202, mc505, tr505, tr606, tr707, tr808, cr68, cr78, sbf325, svc350, jv30, e-36, re201, re301, re501, jp8000, jp8080, pc180,pc200, mvc1, mdc1

korg prophecy, z1, trinity, x5, x5dr, microkorg, se300, monopoly, poly6, poly800, ms10, ms20, vc10, sq10, minikorg700, nog 2 kleintjes waar ik de aam van ben vergeten, poly61

er schieten me er laten vast nog wat te binnen.

nooit een dv800 zozozo asje eens eenegte blijvert wil scoren ,...
ik zocht wat over de micromoog en kwam ...uiteraard ...by leo uit !
:dubbel:

nog 1 odyssey en die vertrekt dit weekend ook, denk ik.

ik heb een nieuwe hobby, paaldansen.

aangezien dit jou triet is, load alstublieft eens wat tracks op :biertje: wil die wel eens heuren 8D (438 micrmoogs in 438tetto bvb)

ik heb een nieuwe hobby, paaldansen.

ttiwwp.gif

Ga zo door Leo koop alles op in het buitenland en verkoop het weer in Nederland, daar worden wij uiteindelijk allemaal beter van. Drie hoeraatjes voor Leo. :okdan:

asjet zo bekijkt idd

het paaldansen heb ik op aandringen van mijn vrouw opgegeven. ze kwam tijdens de tweede forum-meeting met de meiden toevallig thuis.
ik neem aan dat de laatste 2 berichten vriendelijk leuk bedoeld waren trouwens en niet vervelend leuk, daarom reageer ik ook ;) en zoniet, ook geen probleem, maar ga je dan maar zitten schamen, voor zover fatsoen en verstand dat toelaten.

het paaldansen heb ik op aandringen van mijn vrouw opgegeven. ze kwam tijdens de tweede forum-meeting met de meiden toevallig thuis.
ik neem aan dat de laatste 2 berichten vriendelijk leuk bedoeld waren trouwens en niet vervelend leuk, daarom reageer ik ook ;) en zoniet, ook geen probleem, maar ga je dan maar zitten schamen, voor zover fatsoen en verstand dat toelaten.

Tuulk man ik vind alles wel ok :P

ja ik geloof het wel, voor weinig van jochem paap gekocht, misschien, als ik me niet vergis, evenuitgeprobeerd, absoluut leuk, maar voor weinig weer doorgedaan naar mono/poly dacht ik. en die heeft er zijn modulaire setup van betaald ;)

het was maar even, maar hij was leuk.
maar de op een of andere manier doet korg het niet voor mij. ik zie ook de leuke kanten en hoor ook de leuke geluiden, maar het spreekt me net niet aan. ga dan tch meer voor moog of arp of zelfs sequential.

ben nog wel een tijd weggeweest van de mono/poly en ook de prophecy (vooral handig en sax en vuile scherpe geluiden) maar ms20 en zo, dv800, etc hebben me nooit lang kunnen bekoren.

Die MS20 deed het voor mij ook helaas niet,
Ik heb denk ik hetzelfde gevoel bij oude Roland synths als dat jij bij Moog-ARP hebt.
Mijn Mono/Poly staat ook in de verkoop maar zonder haast. €750 maar hij staat in Ierland.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back