Mijn gear/setup - wat veranderen?

Je hebt ook de cwejman VM-1 voicemodule.
das 1 osc, 1filter en een envelope in 1.

Ik heb die uiteindelijk niet genomen omdat die niet zoveel cv's had en nu dus veel flexibeler ben..... (ik heb overigens nog steeds geen geluid uit m'n bakkie)

Maar mss is dit toch een mooie optie

DIe MCV4 is 8bit ofzo, ik heb gehoord dat je stapjes kan horen, maar misschien is er iemand met meer ervaring er mee...

wat ik aan mijn setup zou willen toevoegen:
een adsr env vind ik prettig, een dikke osc ook, en de midi-cv converter

ik heb dan even genoeg aanknopingspunten om mee verder te gaan.

Plan B B15 is dik :)
voor de midi cv zou ik toch de A-190 nemen, kan je ook mooi in je rackje monteren. voor de rest kan je zoek toch beginnen :)

dit zal mijn nieuwe setup worden:
Presonus FireBox (http://www.thomann.de/nl/presonus_firebox.htm)
KRK RP 6 (monitor) (http://www.thomann.de/nl/krk_rp6.htm)
SE 2200A (mic.) (http://www.thomann.de/nl/se_electronics_se_2200a.htm)

iets aan veranderen??
gaat gebruikt worden voor vocals(hiphop/rap/R&B)

Dat zal allemaal wel okay zijn...
Lijkt erop dat je de rest uit de PC danwel Mac gaat toveren... welke software wil je gaan kopen? Sequencer, synths, samplers? Ook nog een MIDI/USB controller? Vergeet de koptelefoon niet!

maar dat komt nog wel dan .. softwares enzo.. maar dat mic. neemt wel goed op ? want ik rap nogal aggressief (hard & en soms schreeuwend)

ofja.. vergeet die Firebox.. wil een aparte pre-amp en geluidskaart.. budget: €500 .. en budget voor mic : 300 of als er net iets betere is 400€

Laatst gewijzigd:
Ik heb wat paar sounds gehoord van de SE 2200.. kvind hem ook niet nou zo goed klinken.. maar heb ook de sounds van MXL V69M gehoord.. veel beter dan de 2200 vind ik.. wat vinden jullie van de MXL V69M ?

Kheb 1 track gehoord met de RODE NTK .. nou klonk wel lekker .. dus khad dit nu in gedachten :
RODE NTK + MINDPRINT ENVOICE MK II .. goede keus ?

alles wat je hebt genoemd is al een goede keus geweest. maar ik zie niet precies wat je wil VERANDEREN (?) ik lees dat je een mic preamp wilt en een mic. denk dat je daarmee een heel eind komt in de richting die je wilt. kun je opnemen en samplen. msischien is het net zo verstandig om een geluidkaart te nemen met een ingeboude mic rpreamp, kun je zo alles in je pc opnemen.

Laatst gewijzigd:
bah zeg in het kader van wat veranderen kun je zelf ook uuuren bezig blijven met herinrichten, denken, te koop zetten, pb-en, denken, kopen, nog een keer denken, weer pb-en etc etc. eigenlijk is het nooit af.
wat ik daarom toch even kwijtwil: wees gewoon tevreden met wat je hebt!

mijn gear-setup wat veranderen??? nu even niets!
hoewel ... ik zou wel een loopsamplertje willen waar ik wat drumloopjes mee kan choppen.

welke is het meest geschikt?:D

... ik zou wel een loopsamplertje willen waar ik wat drumloopjes mee kan choppen.
welke is het meest geschikt?

:D
Ik heb nog wel een korg esx staan.
Die is daar echt geweldig voor. Precies wat je zoekt.
Kan choppen, stretchen, pitch benden, loopen enz. enz.
Echt ideaal.:okdan:

Is dat niks voor jou? hee. 400 mag j m hebben
8o)8o) :D:D :biertje::biertje:

Back