Negative Plus
This is bat country !
Een computer is ook hardware, en het word ook wel gebruikt om andere hardware aan te sturen Sjaak 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

daar heeft bijna niemand meer wat op te zeggen denk ikOrigineel geplaatst door Negative Plus
Een computer is ook hardware, en het word ook wel gebruikt om andere hardware aan te sturen Sjaak![]()

Origineel geplaatst door Alexandre Redwood
Mede dat door bij die n8 en n12 cubase ai4 meegeleverd is, en zelfs een aantal vst's.
Als ik een goeie geluidskaart moet kopen, een mixer en een midicontroller zit je ook rond de 1200, dus dan maar beter in één dacht ik zo!
Good point. Idd veel mic prea's.Zit iets in, maar met een n8 of n12 betaal je wel dik voor 8 of 12 mic pre's terwijl je er maar 1 tegelijk gaat gebruiken. Mij lijkt die n serie wel mooi en goed, maar is net uit en nouwelijks nog iets over bekend, zoals reviews en gebruikerservaringen. Dus je loopt er wel een bepaald risico mee.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Thnx. ik dacht dat dit topic alleen voor bestaande setups was, welke ik dus niet heb!Origineel geplaatst door Sly Dog
Bericht door een moderator:
Vraag van Alexandre Redwood ingevoegd.