Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door koediman
het vreemde is dat ik toch nog steeds aspiraties heb om een vette dubplaat te maken... best moeilijk om iets toe te voegen aan een genre dat al zoveel geniaals heeft voortgebracht, maar ja... soms moet je gewoon maar oogkleppen opzetten en gáán!!!![]()
)Origineel geplaatst door Arv
AHA!
Ja die is lekker inderdaad. Echt een ghetto sound..
Net gevonden en even op mijn page gezet: http://home.deds.nl/~arvmusic/own music/instrumental - Sleng Teng.mp3
die bedoel je? Is alleen zonder de zang etc.
Origineel geplaatst door koediman
en ja Arv... King Tubby roeleert zeker!)
...)...
waren jullie vergeten!!) zijn hierop verdergegaan door juist allen dit soort tracks uit te brengen met onze geliefde tapedelays. Van het één kwam het ander en ziehier: Een wereld vol mensen verliefd op de dub from the 70's.
ijkt me best een keer leuk om met wat forum mensen en dub track te maken, uiteraard aangepast aan onze hedendaagse wensen.Origineel geplaatst door dsil
Mocht één van jullie interesse hebben, ik heb nog een tape delay te koop staan.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=34157
ff off topicijkt me best een keer leuk om met wat forum mensen en dub track te maken, uiteraard aangepast aan onze hedendaagse wensen.

Origineel geplaatst door Arv
Ik ben aan een dubtrack bezig momenteel. Heb een RE-201 Space echo dus de helft van de DUB sound heb ik al!![]()
Het allerlastigste aan dub is dat de bass en drum zo ontiegelijk belangrijk zijn dat je daar de meeste tijd aan moet besteden en als het effe kan een echte drummer en bassist inhuren..
RV

Ik weet de naam niet. Maar kan iemand het woord gisteren in de topictitel vervangen door: 5 jaar geleden!? Dank u.
Trouwens leuke thread!
Misschien is het leuk om het idee gezamelijk een dub track bouwen alsnog concreet te maken? Ik doe mee!
Maar dub trek, goed plan. Dit weekend ga ik ook wat dub maken met een maat van me. Afgelopen vrijdag al wat opgenomen met z'n mondharmonica.