Gitaar pedaaltjes

ik heb die hyperphase en die vind ik eigenlijk best suf
ik heb de chorus gehoord die kon ook niet echt boeien
de distortions zijn ook niet echt karaktervol
kijk met delaypeNdalen kan je niet echt veel verneuken maar de rest van de digitechs vind ik net als boss en line-6 suf

heb 1 keer 1 digitech gehad
gelijk weggegeven
kon er ook niks voor vragen
hier heb je m en stilhouden
digitech
damn

qua ringmod, RINGTHING is echt aan te raden!

"kijk met delaypeNdalen kan je niet echt veel verneuken maar de rest van de digitechs vind ik net als boss en line-6 suf"

oei kijk uit met wat je zegt! heb best wel wat delays, in pedaal vorm maar ook in 19" vorm, en kan je vertellen dat een goede delay ook echt hoorbaar anders klinkt dan een slechte maar er is meer dat bij delay belangrijk is of t digitaal of analoog, emmertjes of tape is. en het mooie van de pds serie is is dat t gruizige digitale pedalen zijn die niet erg clean klinken zoals de o zo gewaardeerde boss dd3 meer is. het geluid slipt dicht bij langere delaytijden en het lijkt daarmee meer op een bbd.

heb best wel wat delays, in pedaal vorm maar ook in 19" vorm, en kan je vertellen dat een goede delay ook echt hoorbaar anders klinkt dan een slechte maar er is meer dat bij delay belangrijk is of t digitaal of analoog, emmertjes of tape is. en het mooie van de pds serie is is dat t gruizige digitale pedalen zijn die niet erg clean klinken zoals de o zo gewaardeerde boss dd3 meer is. het geluid slipt dicht bij langere delaytijden en het lijkt daarmee meer op een bbd.

ook slechte delays vind ik leuk
van boss heb ik die RDD-20 en dat vind ik een van de leukste digidelays die ik heb
maar digitale peNdalen die emmertjes echo nadoen vind ik nix
ben meer voor de realdeal BBD's
ben nu nog opzoek naar een 8bit delay(of liever 4bit)
welke van de pds is t smerigst? want gruizig digitaal vind ik ook nog wel aardig
ik ga binnenkort 2 behringer BBD delays kopen om er een stereo peNdaal mee te maken
elk kanaal zn eigen delay(VD400) t leuke is dat je voor n paar centen klaar bent dan
en het is altijd erg tof om 2 verschillende delaytijden op te nemen(stereo)
dat doe ik nu door op t directout een andere delay te prikken(MMdlx/TDL-1ofDM-3)

keb nu op n gitaar forum al wat met peNdaal gestrooit maarûh nog geen gezeur over PEDAAL
zij toetsenisten grotere zeikers dan gitaaristen of moet ik nog FF afwachten?

keb nu op n gitaar forum al wat met peNdaal gestrooit maarûh nog geen gezeur over PEDAAL

Ik denk dat je nog even moet afwachten.
Ik ben intussen begonnen met het gebruik van peLdaal.

jawel het begint al :dubbel:

zo van waarom schrijft je peNdaal?

ik trug peNdaal=de weg, de waarheid en t leven:engel:

ik heb al een mede peNdaalist, w/s ook van hier ofzo?

Laatst gewijzigd:

Hoera: het bewijs is binnen de gitarist is een grotere humorloze zeikerd dan de toetsenist
het bewijs is geleverd de toetsen nerd heeft meer humor en is toch ook vriendelijker dan de gitarist
ik heb een berisping ontvangen voor peNdaal:D na 8 keer peNdaal :stupid
wat een ego zit daar zeg

Laatst gewijzigd:
mmm electro harmonix freeze is THE SHIT.

sla een akkoordje of 1 noot aan en druk hem in en instant droning..

echt een aanrader voor in analoge livesets, gitaar spel toetesen spel...beats tja...gewoon uber vet.

:duivels::duivels::duivels:

Interessant! Ik kan me niet zo'n voorstelling maken hoe dit pedaal van toegevoegde waarde is op keyboard. Kun je een voorbeeldje posten?

Trouwens net de Behringer VD400 aangeschaft, nieuw voor twee tientjes. Een echt analoog BBD pedaaltje, en voor dat geld!

betere demo, wel met gitaar.

die freeze is een soort eindeloze sustain met een apart geluid, ik zou eens kijken of ik een syth demo kan fixen.

Back