Gitaar pedaaltjes

iemand lelijke ervaringen met de new pedaaluh van behringer

zegnie plastiek ist egt nie goed ofwa

39.- eu new pedaal , kanje byna nie ,.. zeggen das kut']

[kocht zojuist een dr600+ me 5 boss 40 tesamen aan ,..lets see ..wat t brengt ']]
:okdan:
blij man ,...nu al,
in mn hoof;]]
:engel:

Bekijk bijlage Moog.mp3

Hierbij een opname van een sample en hold patch van mijn Moog Voyager. Eerst kaal, dan met de Moog Drive erover (en wat random knopgedraai), dan weer kaal, en dan met de Way Huge (en weer wat knopgedraai), en ten slotte nog wat kaal.

Mijn enige tegenvaller is de Joyo noisegate. Die is bepaald niet ongekleurd.

Ok dan! Thnx

Klopt het dat die way huge meer 'gewicht' heeft of zwaarder klinkt?
Sorry als mijn woordkeuze erg suf is :D

Bekijk bijlage 103299

Hierbij een opname van een sample en hold patch van mijn Moog Voyager. Eerst kaal, dan met de Moog Drive erover (en wat random knopgedraai), dan weer kaal, en dan met de Way Huge (en weer wat knopgedraai), en ten slotte nog wat kaal.

Ik ben nog bijna geen negatieve review tegengekomen over Joyo pedalen.

[QUOTE=Jeroen;1814671]Mijn enige tegenvaller is de Joyo noisegate. Die is bepaald niet ongekleurd.[/QUOTE]

Ook nog een goede tip: zoek op ebay.com naar: little bear mammoth. Als je geluk hebt, betaal je 25 euro voor een Zvex wooly mammoth clone. Ook vet.

deze site is opzich wel een leuk opstapje voor Distortion :). Wat pedaal demo's op de TB303.
http://www.acidvoice.com/tb_303_best_distortion_pedal.htm

Een andere leuke is dat ik een tijdje terug een Marshall Echohead delay gekocht heb. Eigenlijk omdat ik voor live gebruik een stereo tap delay wou hebben. Dit is een cheap digitaal pedaaltje rond de 90 euro.
Nu blijkt dus dat deze met de meest digitale delay setting over mijn Yamaha CS-15 echt super veel beter klinkt dan mijn tech 21 delay van meer dan 200 euro!

Hier blijkt dus maar weer dat sommige combi's die je niet verwacht (met goedkoop materiaal) juist heel goed zouden kunnen werken :)!

Op basis van deze site heb ik ooit de MXR Distortion+ gekocht, die inderdaad te gek blijkt voor de acid achtige distortions. Niet zoveel bass, maar wel lekker snerpend.

Op basis van deze site heb ik ooit de MXR Distortion+ gekocht, die inderdaad te gek blijkt voor de acid achtige distortions. Niet zoveel bass, maar wel lekker snerpend.

Haha ik heb precies t zelfde gedaan :okdan:!
Aan de hand hiervan de MXR Distortion+ gekocht :D

:okdan:

Als je nog meer tips hebt...
Ik zit al achter een mammoth aan.

Die zvex lofi leek me ook altijd wel leuk om boards of canada achtige soundjes te maken..

Ook nog een goede tip: zoek op ebay.com naar: little bear mammoth. Als je geluk hebt, betaal je 25 euro voor een Zvex wooly mammoth clone. Ook vet.

Ok cool

deze site is opzich wel een leuk opstapje voor Distortion :). Wat pedaal demo's op de TB303.
http://www.acidvoice.com/tb_303_best_distortion_pedal.htm

Een andere leuke is dat ik een tijdje terug een Marshall Echohead delay gekocht heb. Eigenlijk omdat ik voor live gebruik een stereo tap delay wou hebben. Dit is een cheap digitaal pedaaltje rond de 90 euro.
Nu blijkt dus dat deze met de meest digitale delay setting over mijn Yamaha CS-15 echt super veel beter klinkt dan mijn tech 21 delay van meer dan 200 euro!

Hier blijkt dus maar weer dat sommige combi's die je niet verwacht (met goedkoop materiaal) juist heel goed zouden kunnen werken :)!

Hoe zijn die Mooer pedaaltjes?
Zag een Strymon clone.. leuker als plugins dit .. k moet wel oppassen.. lang geleden dat ik iets gekocht heb via ebay en een veiling winnen voor weinig.. oei wil meteen meer.

Haha, ik zei het je toch! GAS. :D

Van Mooer heb ik de Re-Echo, maar eerlijk gezegd alleen op gitaar gebruikt. Het is voor het geld een aanrader. Je ziet nergens aan af dat het een wat goedkoper pedaaltje is; de bouwkwaliteit is prima in orde. Alleen die knopjes zijn wel heel erg klein, waardoor je bijna niet ziet hoe je hem hebt ingesteld.

Ik was er een beetje vanaf maar het begint weer te borrelen..

Is het nou waar wat ik lees over die clones? Er staat dat de 'boutique' pedalen zoals zvex echt zwaar overprijst zijn oa marketingtrucs zoals dat hadgeschilderde gebeuren en dat clones net zo goed en in sommige gevallen zelf beter dan het origineel zijn..

Dan hou ik nog ff in met mijn opkomende gas voor boutique pedalen..

Haha, ik zei het je toch! GAS. :D

Van Mooer heb ik de Re-Echo, maar eerlijk gezegd alleen op gitaar gebruikt. Het is voor het geld een aanrader. Je ziet nergens aan af dat het een wat goedkoper pedaaltje is; de bouwkwaliteit is prima in orde. Alleen die knopjes zijn wel heel erg klein, waardoor je bijna niet ziet hoe je hem hebt ingesteld.

Bij de boutique pedaaltjes pedaal je veel voor niks. Zojuist voor 250 euro een dual filter gekocht. Opengemaakt, zit voor 10 euro aan onderdelen in, niet eens zo mooi in elkaar gezet....

Back