Gitaar pedaaltjes

Ik heb de QF2 en de 'EQ' is niet echt bijzonder. EQ zou ik gewoon in je DAW doen, en vanuit daar naar je distortie gaan. Vaak moet je heel specifieke frequenties boosten en cutten, en dan gaat naar mijn mening toch het beste in je DAW. Maar goed, zo heeft iedereen zijn of haar voorkeur.

Qua oversturing vind ik de QF2 het beste wat ik heb gehoord. Mooie klank :) Wel jammer dat er een soort van 'hiss' in je sound komt...

ik heb de QF2 niet maar toen ik een filmpje op youtube zag was ik ook niet echt onder de indruk van het idee met die eq... stom dat ze t niet tweakbaar hebben gemaakt en nog stommer dat ze alleen maar volume met distortion per band hebben. had er meer van verwacht. want juist een goede eq en een distortion gaan goed samen!

ik heb de QF2 niet maar toen ik een filmpje op youtube zag was ik ook niet echt onder de indruk van het idee met die eq... stom dat ze t niet tweakbaar hebben gemaakt en nog stommer dat ze alleen maar volume met distortion per band hebben. had er meer van verwacht. want juist een goede eq en een distortion gaan goed samen!

Die distortie per band valt ook tegen. Verschil hoor je maar minimaal. Ik gebruik dus altijd alleen de main distortie. En die bevalt heel erg goed.

Ik gebruik een EHX Frequency Analyzer en een EHX Memory Boy Deluxe. Tevreden over beide :).

idd nix mis mee kan je leuk mee frieken

maar eerlijk gezegd klinkt hij wel mooier dan een moogerfooger
heb je al geprobeerd hem in de effect loop van de memoryboy te doen?
en ik kan helaas geen chorussen, flangers, phasers en delays in die loop doen want dan gaat hij als een gek oscilleren, heb jij dat al geprobeert?
verder zag ik dat envelope filters zoals de mu-tron enz wel leuke dingen in je loop doen
alleen jammer van die andere fx dat die't niet goed doen

moet wel zeggen dat m'n MMD wel een mooier delay geluid maar al met al vind ik de MMBd geen miskoop
heb met een sinus golf in de exp ingang en de stand op rate hele rare chorus achtige dingen op de delay kunnen maken(CP-251)

maar eerlijk gezegd klinkt hij wel mooier dan een moogerfooger
heb je al geprobeerd hem in de effect loop van de memoryboy te doen?
en ik kan helaas geen chorussen, flangers, phasers en delays in die loop doen want dan gaat hij als een gek oscilleren, heb jij dat al geprobeert?
verder zag ik dat envelope filters zoals de mu-tron enz wel leuke dingen in je loop doen
alleen jammer van die andere fx dat die't niet goed doen

moet wel zeggen dat m'n MMD wel een mooier delay geluid maar al met al vind ik de MMBd geen miskoop
heb met een sinus golf in de exp ingang en de stand op rate hele rare chorus achtige dingen op de delay kunnen maken(CP-251)

Ik vind m inderdaad top klinken. Ik heb m nog nooit in de effects loop gedaan. Wel al een phaser (maxon pt 999) en dat werkte. Waren dat line level effecten die je in de loop deed?

Ik gebruik de MMBD ook om chorusjes na te apen op basgitaar. Repeats op 1 en de modulatie wat naar links, snelheid van de delay bijna op zijn snelst en de blend in het voordeel van de delay.

ik had een guyatone PS-007 phaser geprobeerd gevolg: verschrikkelijke oscillatie, de pearl FG-01 flanger idem, maxon CS-550 idem, boss DM-3 idem, tokai TCH-1/TPH-2 idem alleen de moogerfooger ringmod en de tubezipper deden niet raar
de worm heb ik nog niet geprobeerd en de misstress dlx ook nog niet

░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿

░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿

yeah ik hou wel van broken sound shit !!!!

░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿+͕͙̦͚̰̖̹̙̎ͣ̿̒͐+̣̞̬̝̂̑+̻̳̰̏͆̏͑͑̔+̙̳̝͙͕̣̐̓̐̎̔̾̎̾+̠͛+̫̲̰̲̗̝̰̩̣́̋̀+̞̳̖̜́ͮͬ̅͑ͤͯ+̱̮̹̫̥̤̓̈̉ͣ͑̿ͣ̌+̭̖̞̺̙̟̖͉ͤͤ+͇̞̝̤̖̬̣̈́̅ͫ+͔͖̜̼̭̼̲͐̂+͖͕̖͒+̫̳̬͖͕̭͕̽ͫ+͇͙̯͎͍̒+͙͚̲͈̙̤͍ͪ̐+̤̻̜̩͈̪̞̾̉̆̀́̅ͅ+͇͕̱ͤͫ̅ ͈͎̻͖̱̯̫̻̼͖͉̺̗͎̯̥͙̻̟̻͉̬̣̜̜̙͖̳̠͚̣͔̝͖̣̣͈̦͚͎̭̠͍͍̣͎̦͉͚͍̜͉̞̺̥̗̭͓̖̜̬ͥ͋ͩ̿̊̒͂ͨ͛̄ͥͯ͌̌̒̐ͩ͐́͋͋͂̀͗ͦͭ̉͛̓̍̎͋̅̒̈ͨ̒ͬ̎̈̽̈̅̀̔ͮ̏́̄̚̚ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿+͕͙̦͚̰̖̹̙̎ͣ̿̒͐+̣̞̬̝̂̑+̻̳̰̏͆̏͑͑̔
+̙̳̝͙͕̣̐̓̐̎̔̾̎̾+̠͛+̫̲̰̲̗̝̰̩̣́̋̀+̞̳̖̜́ͮͬ̅͑ͤͯ+̱̮̹̫̥̤̓̈̉ͣ͑̿ͣ̌+̭̖̞̺̙̟̖͉ͤͤ+͇̞̝̤̖̬̣̈́̅ͫ+͔͖̜̼̭̼̲͐̂+͖͕̖͒+̫̳̬͖͕̭͕̽ͫ+͇͙̯͎͍̒+͙͚̲͈̙̤͍ͪ̐+̤̻̜̩͈̪̞̾̉̆̀́̅ͅ+͇͕̱ͤͫ̅ ͈͎̻͖̱̯̫̻̼͖͉̺̗͎̯̥͙̻̟̻͉̬̣̜̜̙͖̳̠͚̣͔̝͖̣̣͈̦͚͎̭̠͍͍̣͎̦͉͚͍̜͉̞̺̥̗̭͓̖̜̬ͥ͋ͩ̿̊̒͂ͨ͛̄ͥͯ͌̌̒̐ͩ͐́͋͋͂̀͗ͦͭ̉͛̓̍̎͋̅̒̈ͨ̒ͬ̎̈̽̈̅̀̔ͮ̏́̄̚̚░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ +͕͙̦͚̰̖̹̙̎ͣ̿̒͐+̣̞̬̝̂̑+̻̳̰̏͆̏͑͑̔+̙̳̝͙͕̣̐̓̐̎̔̾̎̾+̠͛+̫̲̰̲̗̝̰̩̣́̋̀
+̞̳̖̜́ͮͬ̅͑ͤͯ+̱̮̹̫̥̤̓̈̉ͣ͑̿ͣ̌+̭̖̞̺̙̟̖͉ͤͤ+͇̞̝̤̖̬̣̈́̅ͫ+͔͖̜̼̭̼̲͐̂+͖͕̖͒+̫̳̬͖͕̭͕̽ͫ+͇͙̯͎͍̒+͙͚̲͈̙̤͍ͪ̐+̤̻̜̩͈̪̞̾̉̆̀́̅ͅ+͇͕̱ͤͫ̅ ͈͎̻͖̱̯̫̻̼͖͉̺̗͎̯̥͙̻̟̻͉̬̣̜̜̙͖̳̠͚̣͔̝͖̣̣͈̦͚͎̭̠͍͍̣͎̦͉͚͍̜͉̞̺̥̗̭͓̖̜̬ͥ͋ͩ̿̊̒͂ͨ͛̄ͥͯ͌̌̒ ̐ͩ͐́͋͋͂̀͗ͦͭ̉͛̓̍̎͋̅̒̈̒ͬ̎̈̽̈̅̀̔ͮ̏́̄̚̚ |e supra|ittora| of
ßrown noise ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿+͕͙̦͚̰̖̹̙̎ͣ̿̒͐+̣̞̬̝̂̑+̻̳̰̏͆̏͑͑̔+̙̳̝͙͕̣̐̓̐̎̔̾̎̾+̠͛+̫̲̰̲̗̝̰̩̣́̋̀+̞̳̖̜́ͮͬ̅͑ͤͯ+̱̮̹̫̥̤̓̈̉ͣ͑̿ͣ̌+̭̖̞̺̙̟̖͉ͤͤ+͇̞̝̤̖̬̣̈́̅ͫ+͔͖̜̼̭̼̲͐̂+͖͕̖͒+̫̳̬͖͕̭͕̽ͫ+͇͙̯͎͍̒+͙͚̲͈̙̤͍ͪ̐+̤̻̜̩͈̪̞̾̉̆̀́̅ͅ+͇͕̱ͤͫ̅ ͈͎̻͖̱̯̫̻̼͖͉̺̗͎̯̥͙̻̟̻͉̬̣̜̜̙͖̳̠͚̣͔̝͖̣̣͈̦͚͎̭̠͍͍̣͎̦͉͚͍̜͉̞̺̥̗̭͓̖̜̬ͥ͋ͩ̿̊̒͂ͨ͛̄ͥͯ͌̌̒̐ͩ͐́͋͋͂̀͗ͦͭ̉͛̓̍̎͋̅̒̈ͨ̒ͬ̎̈̽̈̅̀̔ͮ̏́̄̚̚
░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿+͕͙̦͚̰̖̹̙̎ͣ̿̒͐+̣̞̬̝̂̑+̻̳̰̏͆̏͑͑̔+̙̳̝͙͕̣̐̓̐̎̔̾̎̾+̠͛+̫̲̰̲̗̝̰̩̣́̋̀+̞̳̖̜́ͮͬ̅͑ͤͯ+̱̮̹̫̥̤̓̈̉ͣ͑̿ͣ̌+̭̖̞̺̙̟̖͉ͤͤ+͇̞̝̤̖̬̣̈́̅ͫ+͔͖̜̼̭̼̲͐̂+͖͕̖͒+̫̳̬͖͕̭͕̽ͫ+͇͙̯͎͍̒+͙͚̲͈̙̤͍ͪ̐+̤̻̜̩͈̪̞̾̉̆̀́̅ͅ+͇͕̱ͤͫ̅ ͈͎̻͖̱̯̫̻̼͖͉̺̗͎̯̥͙̻̟̻͉̬̣̜̜̙͖̳̠͚̣͔̝͖̣̣͈̦͚͎̭̠͍͍̣͎̦͉͚͍̜͉̞̺̥̗̭͓̖̜̬ͥ͋ͩ̿̊̒͂ͨ͛̄ͥͯ͌̌̒̐ͩ͐́͋͋͂̀͗ͦͭ̉͛̓̍̎͋̅̒̈ͨ̒ͬ̎̈̽̈̅̀̔ͮ̏́̄̚̚ ░̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿̿

doet het met n bittere man !

http://soundcloud.com/lesupralittoralofbrownnoi/meine-name-meine-name-01042013

Back