Nightly Build
Go for what you know
Ik zoek een portable Harddisk Recorder minimaal ter grootte van een walkman maar ik vraag me af of dat bestaat. Een Minidisc zou een oplossing kunnen zijn alleen wil ik iets waarmee je minimaal 16bit/44kHz kan opnemen en liefst met een harddisk zoals de ipod van Apple. De ipod lijkt wel op wat ik zoek alleen kan je er niet mee opnemen.
Veel van die portable harddisk-studiootjes passen niet in je zak en hebben meerdere sporen wat ik niet nodig heb.
Ik heb wel een portable DAT recorder van AIWA wat ik een schitterend ding vind en regelmatig gebruik, alleen is tape wel een beetje uit de tijd en werkt lastig met terugzoeken enzo.
Waarom bestaat zo iets nog niet? Of zie ik iets over het hoofd?
Veel van die portable harddisk-studiootjes passen niet in je zak en hebben meerdere sporen wat ik niet nodig heb.
Ik heb wel een portable DAT recorder van AIWA wat ik een schitterend ding vind en regelmatig gebruik, alleen is tape wel een beetje uit de tijd en werkt lastig met terugzoeken enzo.
Waarom bestaat zo iets nog niet? Of zie ik iets over het hoofd?
Laatst gewijzigd:
(lees:Apple) maar er bestaan vast wel programma's voor Mac's die WAV naar AIFF kunnen omzetten.