Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass
is het echt slecht als je 4 monitoren in 1 werkruimte hebt ???
), maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je er iig geen merkbare schade aan overhoudt. ik heb al jaaaaaren minstens 3 schermpjes op m'n herriehok staan en leef nog steeds, zonder potentie- of andere problemen.Origineel geplaatst door fuse
Da's een vraag voor de ARBO.
Die mogen dan wel tegen het kinderachtige aan regeltjes hebben maar een ideaal middel om je baas om te lullen om iets aan je werkplek te veranderen. (4TFT'tjes dan maar?) Of een KVM switch of zo.
Maar er zijn in die trend ook interessante tips voor de muziekanten thuis die uren en uren achter een wazige monitor met een krome rug op een slechte stoel liedjes in elkaar klussen plus een beginnende RSI kweken.
Algemeen advies
http://www.arbo-advies.nl/Beeldscherm.htm
l/[/url]
) ongezond is, omdat je dan in die kegel zit.
) Maar goed. 
Origineel geplaatst door cloudman
: nog net kon hij het stopcontact uittrekken of het scherm was ontploft en hij bijna blind (van in dat puntje te kijken)
]Origineel geplaatst door koediman
was jouw vriend toevallig ook een belg?![]()
[vriendschappelijk geintje cloudy... niet te serieus nemen!]

Origineel geplaatst door overclocked
ik zit bijna de heledag achter een 19" + 2 x 15" ctr's en ik heb vrijwel nooit hooftpijn of last van mn ogen en als ik bij mn vrienden achter een tft zit heb ik er net zo min last van dus ik denk dat het persoonlijk is en dat je er gewoon ff aan moet wenne ofzo .
en ik vind persoonlijk een tft veel iritanter kijken veel te scherp fel beeld alleen het staat wat stoerder dan zoon lompe ctr![]()
o jah en zet je beeld frequency hoog rond de 85hz is voldoende
)