Ik moest even zoeken, maar op de desktop zie je rechts boven na inloggen je gebruikersnaam (en evt. je profielfoto). Als je daarop klikt verschijnt een menuutje waar o.a. uitloggen in staat.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het een vaak ondankbare taak is waarbij 95% van wat je doet onzichtbaar is en over de 5% die wel in beeld komt ongeveer door 50% geklaagd wordt Dus inderdaad hulde en respect voor de vrijwilligers die met veel geduld hun tijd en energie in het forum steken, of het nu het modereren of het beheren is.
Ik kan ook uit ervaring spreken en ja er is altijd wel iemand die (wel of niet terecht) klaagt. Maar 50%, dat is nogal wat ...
En je moet er inderdaad maar zin in hebben om dit - vaak naast je werk - in je vrije tijd te 'moeten' doen.
Ook mijn complimenten over het levend houden, en daarvoor grondig upgraden van het forum. Op naar de volgende 20 jaar! (of hoe lang bestaat SF eigenlijk..)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.