Gratis Eminent 310 (Amsterdam)

Die vent van die andere advertentie heeft nog niet gereageerd. Hoe zit dat nou met die marktplaats tijdelijke email adressen? Is dat een doorstuur iets of moet hij in een aparte inbox kijken? (Als het een doorstuur iets is zou het natuurlijk weinig zinvol zijn om spam tegen te gaan..)

Origineel geplaatst door FLechdrop
Die vent van die andere advertentie heeft nog niet gereageerd. Hoe zit dat nou met die marktplaats tijdelijke email adressen? Is dat een doorstuur iets of moet hij in een aparte inbox kijken? (Als het een doorstuur iets is zou het natuurlijk weinig zinvol zijn om spam tegen te gaan..)

Het is een doorstuur adres naar z'n eigen email; het doorstuur adres wordt gelinkt aan de advertentie alwaar het echte adres van de verkoper is vermeld; uiteraard onzichtbaar voor kopers.

Je kan er vanuit gaan dat de verkoper je mails ontvangt; of 'ie ze regelmatig leest is natuurlijk de vraag. Ik vrees dat geduld hier de belangrijkste factor is :erm:

maor allee zeg gertje, d'n die-e is nie gratis hè! wel geinig wit, krijg meteen inspiratie om een wedding chappel in het brabantse te beginnen :P :D

Origineel geplaatst door Unic
ach , mij noemen ze wle eens reserve duitser... das nog erger...:D

Jullie hebben Grolsch.. dat maakt een hoop goed.

Wederom een 310 theater op Marktplaats en Speurders; deze heeft ook al eerder een aardig tijdje op Speurders gestaan...
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/orgels/17362.htm
http://www.speurders.nl/muziekinstrumenten/orgels/5721030/advertentie.html

17362.jpg

Origineel geplaatst door Unic
maar wanneer krijgen we nu een geluidssample van jou 310 te horen?:):D

Nou vooruit, is eigenlijk nog niet naar tevredenheid gemixt maar hierbij de ge-emintente en gesmallstoonde versie van m'n eerder gemaakte Oxygene part IVb.

Jarrish wordt ook nog op die manier omgebouwd en overige eigen maaksels zitten ook nog in de planning ;)

Origineel geplaatst door jgeers01
Thanks!

Ik heb 'm even een ander linkje gegeven (anders werken andere topics niet meer...):
Oxygene Part IVb

:kroon:

sjiek hoor... maar ben ff draad kwijt.. hehe..

de ritmesectie.. losse samples of?

( Minipops 7 staat nu op me verlanglijstje )

Back