Verplaatst wegens gebrek aan inhoud. We waarderen het als je nieuws plaatst op de frontpage, maar zorg dan wel dat het een beetje interessante informatie is. Dus nieuwe feiten, specs en een (beschaafd!) plaatje.
Verplaatst wegens gebrek aan inhoud. We waarderen het als je nieuws plaatst op de frontpage, maar zorg dan wel dat het een beetje interessante informatie is. Dus nieuwe feiten, specs en een (beschaafd!) plaatje.
hij staat in de verkeerde sectie. FL studio is geen softsynth maar een SEQUENCER.
en ik vind het persoonlijk nogal dwaas dat je het verplaatst hebt. want het gaat om nieuwe
feiten en er zijn ook nieuwe specs. dat kan je namelijk zien op het plaatje..............
Klopt, ik heb hem gevraagd hem van de hoofdpagina te halen omdat
zo'n joekel van een foto een impact heeft op iedereen, ook degene
die niet in floops geinteresseerd zijn.
Hij heeft dit dan ook onmiddelijk gedaan. Van mij mag hij hem gerust in deze thread posten hoor. Heb ik geen last van want ik ben hier weer
Origineel geplaatst door r.5 Klopt, ik heb hem gevraagd hem van de hoofdpagina te halen omdat
zo'n joekel van een foto een impact heeft op iedereen, ook degene
die niet in floops geinteresseerd zijn.
Hij heeft dit dan ook onmiddelijk gedaan. Van mij mag hij hem gerust in deze thread posten hoor. Heb ik geen last van want ik ben hier weer
Wat is er mis met typen?
Kan je ook nog een eigen visie geven over het produkt, niet?
Ben het wel met Hanz eens (jaja, voor een keer) iedereen kan een one-liner dumpen en vervolgens simpel een plaatje of een website doen verwijzen. Een klein beetje moeite doen om een artikeltje te bouwen wat op de voorpagina komt is zeker geen overbodige.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.