FLstudio 5

Coady

^^
Hij zit eraan te komen :)
Ik hoop dat ie gratis is voor de mensen die de huidige versie al geregistreerd hebben

HIER EEN MOOIE IMAGE

Laatst gewijzigd:
Re: FLstudio 5

Origineel geplaatst door Coady

Ik hoop dat ie gratis is voor de mensen die de huidige versie al geregistreerd hebben

Heb je deze wel legaal dan.. ;)
In het geval FL studio zijn alle updates, nieuwe versies gratis

In princiepe heb ik alles wat veel gebruik (en in mijn geval dus ook geld mee verdien) legaal.

dat van die updates wist ik overigens wel.. Alleen is t zo dat FLstudio5 duurder is dan 4. daarom dat ik dus ff twijfelde :/

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rezise dat plaatje 's, 't forum is al zo traag.:frons:

wow die video player is best wel interessant.
en eindelijk timestrechting.
hoho dit ding word steeds beter en beter.

Ik kan ook al niet wachten!

Die videomogelijkheden zijn een prettige aanvulling. Voor mij persoonlijk is het ook erg interessant dat je Flash filmpjes kunt inladen en afspelen.

-- HW

Origineel geplaatst door Flesje
Staat er nou nog niks van op de site of ben ik blind. :confused:

klopt. staat alleen nogmaar in looptalk (kan je alleen in als je geregistreerd bent geloof ik)
en het stond in een engels muziekblad las ik net

Tof, maar haal je aub die image ervan af?

Hij draagt niets nieuw bij en vertraagt ons allemaal...

Bedankt voor je begrip.

Bericht door een moderator:
Verplaatst wegens gebrek aan inhoud. We waarderen het als je nieuws plaatst op de frontpage, maar zorg dan wel dat het een beetje interessante informatie is. Dus nieuwe feiten, specs en een (beschaafd!) plaatje.

Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Verplaatst wegens gebrek aan inhoud. We waarderen het als je nieuws plaatst op de frontpage, maar zorg dan wel dat het een beetje interessante informatie is. Dus nieuwe feiten, specs en een (beschaafd!) plaatje.

hij staat in de verkeerde sectie. FL studio is geen softsynth maar een SEQUENCER.
en ik vind het persoonlijk nogal dwaas dat je het verplaatst hebt. want het gaat om nieuwe
feiten en er zijn ook nieuwe specs. dat kan je namelijk zien op het plaatje..............

Het plaatje sprak voor zich hoor als je er ff naar had gekeken.. stond een berg info over nieuwe plugins e.d. in

en idd.. FL is geen softsynth

Origineel geplaatst door Coady
Hij zit eraan te komen :)

HIER EEN MOOIE IMAGE

Ik zie geen plaatje, die heb je er zelf immers uitgesloopt. :gaap:
On topic maar weer...

Klopt, ik heb hem gevraagd hem van de hoofdpagina te halen omdat
zo'n joekel van een foto een impact heeft op iedereen, ook degene
die niet in floops geinteresseerd zijn.

Hij heeft dit dan ook onmiddelijk gedaan. Van mij mag hij hem gerust
in deze thread posten hoor. Heb ik geen last van want ik ben hier weer :walker:

Origineel geplaatst door r.5
Klopt, ik heb hem gevraagd hem van de hoofdpagina te halen omdat
zo'n joekel van een foto een impact heeft op iedereen, ook degene
die niet in floops geinteresseerd zijn.

Hij heeft dit dan ook onmiddelijk gedaan. Van mij mag hij hem gerust
in deze thread posten hoor. Heb ik geen last van want ik ben hier weer :walker:

eventueel resize van de afbeelding met hyperlink naar het volledige model?

Wat is er mis met typen?
Kan je ook nog een eigen visie geven over het produkt, niet?

Ben het wel met Hanz eens (jaja, voor een keer) iedereen kan een one-liner dumpen en vervolgens simpel een plaatje of een website doen verwijzen. Een klein beetje moeite doen om een artikeltje te bouwen wat op de voorpagina komt is zeker geen overbodige.

Ik stel voor dat de 'liefhebbers' van dit soort software zich hier weer bezighouden met een inhoudelijke discussie... :eureka:

Origineel geplaatst door The Q
Ben het wel met Hanz eens (jaja, voor een keer)
Ik ook ;)

Back