Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waar is Bugs Bunny gebleven? Bugs! kom terug Bugs! je moet rechtsaf bij Albequrque!!
shit... volgens mij hebben konijnen net zo'n slecht gevoel voor richting als vissen... :doei:

damn... dat doet me er ineens aan denken dat ik nog hamstervoer voor jodokus, de hamster van mijn ouders moest halen.. of was het nou een cavia ?? ik haal die beesten altijd door elkaar..
Klojo eet zijn eten ook al niet op vandaag en de vissen moeten verschoond worden maar ik ben bang dat ik dan niet aan BBQ'en toe kom en ik genoodzaakt samen met hamvia van mijn ouders op stok moet zondere eten...

jaja de chinees....doet meer met vlees....

Nou de chinees bij ons anders niet. Een stad als roosendaal met zeker 50 chinezen (lees restaurants/ afhaal centrum) heeft er geen een tussen zitten die lekker smaakt. Schandalig gewoon.

camallah chaay ish'mahaaj

hey i had laatst zo iets wasig ik kwam een vriend van me tegen en ik zeg tegen hem van ja ik zeg hey enne die was dus langsaan het lopen op het moment dat die voorbijkwam dus ik ging naar m toe en ik begin tegen hem te praten, goed hij kwam dus langs wandelen, ik op mijn rustige gangetje ernaar toe en hij van enne dus ja ik zeg ook enne ja dus hij weer lopen en ik had zoiets van enne jong

echt niet meer normaal

Waarom liegen jullie zoveel?

Liegen is gewoon een andere vorm van de waarheid...

Origineel geplaatst door Nemco
Liegen is gewoon een andere vorm van de waarheid...

Heel leuk gevonden. Er zit wat in. Trouwens. Iedere dag spreek je iemand die tegen je liegt. (Dit keer ben ik het :) :) :) just kiddin')

Ik zou wel willen zeggen dat ik em zelf bedacht heb, maar dan zou ik liegen (of niet ;) )

Over cavia's gesproken:

In mijn oude huis hadden we een keer een opzet gemaakt voor een hamster-kookboek.
We hadden in ieder geval al de volgende recepten:

Hamsterrollade
Sho(h)a(r)mster
Hamster-hachee
HamstersoufflƩ
Tosti hamster-kaas

Vooraf uiteraard een hamstersalade en achteraf koffie met hamsterkruimeltaart.

Iemand anders nog goede recepten?
Hoeft niet per sƩ met hamster.

Soms..

Soms..

Soms heb ik gewoon zin om te dansen als een dolgeworden hamster..

hmstr.gif
hmstr.gif
hmstr.gif
hmstr.gif

.. en da's dan vooral tijdens iets officieels.. als een saaie vergadering.. een begrafenis.. kerkdienst. Kan er niks aan doen... is gewoon zo.

Borsten.. !

Borsten.. !

Eh... krijg nou de pleuris.. two minds.. one thought.. of hoe heet zoiets.. een bord hamstershoarma, twee vorkjes..

:D

Nee, ik heb een heel erg diep gelinkt. ;)

Dit ken beter "Het Grote Wat Is er Mogelijk Met Hamsters Topic" genoemd worden. :)

Wat moet iedereen nou met hamsters????

Waarom geen Krokodil??? Die zijn ook niet slecht. Ziet er een beetje eng uit (zo geel groenig) maar het is niet slecht. Best mals.:W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back