9999 luftballons

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
zou het SF nog bestaan dan? als Fuse post zoals ie nu doet zal het ergens in het jaar 2034 zijn als het zo ver is... jeuz! :D

[nerdmode]

Tegen die tijd heb jij hem al lang ingehaald: jouw gemiddelde is 9,55 posts/dag (totaal = 7394), dat van Fuse 8,28 posts/dag (totaal = 10060), dus gemiddeld staan jullie over 5 jaar en 273 dagen gelijk, dus op 12 augustus 2010. Op 2 november 2035 heb je met je huidige tempo 115519 posts. De 100.000 haal je over 26,57 jaar, dus op 31 mei 2031.

Dus. :geslaagd:

[/nerdmode]

...who needs a life when there's maths?

Zo, wie gaat het narekenen en corrigeren? (houd wel rekening met de schrikkeljaren :P )

Laatst gewijzigd:
OK, mooi dan.

6 hou es op met die onzin.
Ik voel me bedreigd.
Mkay?

@ Cheimoon: :halleluja :halleluja :halleluja

:dubbel: geweldig!

Origineel geplaatst door 6 trak
erm... :confused:

Dat heet: typen, previewen, wijzigen, niet nogmaals previewen, posten, slecht herlezen, en dus dingen laten staan.

Er wordt aan gewerkt. :engel:

Voor de volledigheid (aangezien ik nu natuurlijk meteen mijn oude post edit en anders dit aan de annalen der geschiedenis doe ontkomen), het stond er dus zo:
dus op 2 november, 12 augustus 2010).

Maar nu niet meer!

Als mensen zo'n grote getallen posts halen... zouden dan nieuwe sterretjes, of meer sterretjes niet van doen zijn? :D

Origineel geplaatst door cloudman
Als mensen zo'n grote getallen posts halen... zouden dan nieuwe sterretjes, of meer sterretjes niet van doen zijn? :D
dit heeft elk forum die ooit begon toch nooit voorzien!? volgens mij zijn de sterren al eens 'ge-update' qua aantal catagorien (geloof ik)...

tjah... het is toch niet zo oneindig moeilijk om dit aan te passen?

en spijtig toch dat het nooit voorzien is geweest? beetje kortzichtig misschien, but then again, wie ging zeggen dat het zo'n vaart ging lopen...

Origineel geplaatst door cloudman
tjah... het is toch niet zo oneindig moeilijk om dit aan te passen?

en spijtig toch dat het nooit voorzien is geweest? beetje kortzichtig misschien, but then again, wie ging zeggen dat het zo'n vaart ging lopen...
tsja vaart? volgens mij niet... we praten immers over de score van 1 individu...
wat ik bedoel is dat na een paar jaar iemand gewoon al de 10000 is gepasseerd, dat zou je aan de wieg van dit forum toch nooit hebben gedacht... wel dan?
als straks iemand de 20000 heeft overschreden lachen we alweer om de stand nu :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back