Kopiëren elementen SY77

Frer!k

Bedorven lid
Wie kan mijn helpen?

Ik zit met het volgende, waarbij de (verder o-zo-onmisbare) handleiding van m'n SY77 me geen antwoord op geeft:
hoe kopieer ik in een patch één van de twee of vier elementen waar deze uit opgebouwd is? Vind het nu erg lastig om alle parameters die ik in één element opgebouwd heb, handmatig over te zetten naar element twee, drie en/ of vier.
Is dit onderling kopiëren mogelijk?

hehe, tja heb m inmiddels nu 4 jaar, maar dat ding is echt zó ingewikkeld dat ik er een beetje verdrietig van word soms..
soms, niet altijd anders zo ik haar (SY, zij) de deur wijzen

ik zal later laat wel eventjes checken hoe het ook alweer precies ging maar als ik het uit m'n hoofd moet zeggen:

Volgens mij moet je naar het element gaan waar naar je wilt kopieren, een functie kiezen (dus bij een AWM element bijvoorbeeld de waveform selectie maar volgens mij maakt het niet uit welke) en dan op copy drukken. Vervolgens krijg je een scherm waarin je de voice en het element kunt kiezen waar vandaan je wilt kopieren......

zoals ik al zei: pin me er niet op vast maar vanavond of morgen hoor je meer..... :)

Te gek. :okdan:
Voor de duidelijkheid: het gaat om het kopiëren van een element naar een ander element binnen dezelfde patch.

ok, ben er, ondanks een gigantische kater van gisteravond :biertje: achter gekomen hoe het werkt (voor de liefhebbers):

- ga in het menu staan van de operator waarnaar gekopieerd moet worden (bijvoorbeeld E2)

- kies een functie, zoals Algorithm of Envelope

- druk op Copy

- selecteer het element (bijvoorbeeld E1) wat naar E2 overgezet moet worden.

- vwalla.

dank voor uw hulp.

Back