Attachments
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat je nog zal staan te kijken hoeveel tracks waar ie in zit maar waar je het niet eens van weet. De theme van Terminator is er mee gemaakt bijvoorbeeld las ik ergens.
Mensen die een synthesizer kopen om niet te gebruiken^ Het enige nog interessante van die hele vintage SCi poly range door deze heruitgaves is nog de Prophet 5 Rev 1 , maar dan niet om te gebruiken maar enkel als collector.
Een P5 Rev 2 zou je ook nog kunnen overwegen om aan te kopen als collector,maar ook weer niet om te gebruiken.
Ik moet er niet aan denken.Mensen die een synthesizer kopen om niet te gebruikenIk moet er niet aan denken.
Spelen? Dat is voor Minimoogs! De Prophet 5 heeft Midi! Daar heb je toch een sequencer voor?Zoals mensen die er niet op kunnen spelen.

Spelen? Dat is voor Minimoogs! De Prophet 5 heeft Midi! Daar heb je toch een sequencer voor?![]()
Leg dan een lp op joh.
Ik denk dat de introductie van Midi er voor gezorgd heeft dat een flink deel van synthesizer eigenaars niet echt meer op hun instrument kan spelen.
Je zou ook kunnen zeggen dat de dominantie van het klavier langzaam is verdwenen. Veel muzikanten die wel van geluidssynthese gebruik wilden maken, waren geen toetsenist. Die toetsen waren mechanisch natuurlijk ook helemaal niet meer nodig (zoals bij een piano). Daarvoor in de plaats zijn andere interfaces gekomen, waarvan stand-alone sequencers en de DAW er enkele zijn.
Klopt, hoewel Midi in de praktijk nog wel klavier-georienteerd is. Je hebt note-on en note-off en weinig ertussenin. Het is pas recent met controllers zoals die van Roli dat daar verandering in komt. En die moeten zich vaak in bochten wringen om binnen de midi specificatie te passen.
Zelfs bij Frank Boeijen Groep komt Prophet 5 in de videoclips voorbij.
Daarna wordt het heel snel allemaal digitaal.
Was playbacken bij TopPop standaard?Zijn er hier mensen die interesse hebben in een groepsaankoop ?
Zijn er hier mensen die interesse hebben in een groepsaankoop ?
hush hush