D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neem de grote versie als je er één wilt.
Het liefst ook nog de luxe versie die nog wat groter is .. maar dan zit je al behoorlijk aan de prijs [ en moeilijker te vinden via de reguliere weg]
vet filmpje op die site

OK - deze misbaksels hebben we nu:
Zoom ARQ Aero RhythmTrak
Yamaha Tenori-on
Casio Xw-pd1
Roland D-2
Artiphon Orba
Pocket Operators van Teenage Engineering
Digitech Timebender
Oval (digital handpan)
Korg Volca Nu-Bass
Roland/Reon Driftbox
Otamatone
De drietrapsraker is daarmee gelanceerd, en de eerste trap heeft zijn taak verricht. De tweede trap van de raket bestaat uit het vergaren van ideeën om deze mislukte gear op een onbedoelde wijze te bespelen, maar zodanig er toch interessante geluiden uit komen.
Pocket operator Werkelijk.. ?
Ik heb er twee en veel plezier met die dingen.....

ok okZijn er nog SF-leden die ondanks deze extra info vinden dat de Otamatone wel op de lijst van misbaksels thuis hoort?
trek m'n keutel in, van mij mag die van de lijst.. voel me onderhand schuldig hehe.Zoals het nu gaat houden we straks niks over op het lijstje.![]()
Het is nog mogelijk gear weer van de misbaksel-lijst af te halen wanneer daar goede argumenten voor zijn. Bijvoorbeeld wanneer die Pocket Operators goed lopende producten zouden zijn. Ik weet dat niet, dus ik ben wat dat betreft afhankelijk van de informatie van anderen...
Nog eentje dan, maar wel een hybride.
De Roland EC-10 'ELCajon'; Een cajon met electronische effecten. De meeste aandacht die dit apparaat kreeg kwam door de wild uitziende dame die er op speelde in een demo-filmpje, waarbij sommige kijkers er van overtuigd waren dat er op een bepaald moment een glimps van haar edele delen (Cajones?) in beeld kwam..... https://www.roland.com/nl/products/el_cajon_ec-10/
Zo'n fraaie dame trekt wel de aandacht, maar niet voor de gedemonstreerde gear.
Punt is en blijft echter of het gedemonstreerde apparaat zelf een commercieel succes is of was.Mutable Instruments Clouds.
Misschien vreemd dat ik die hier noem. Maar de maker vond het product eigenlijk niet af. Daarnaast wordt de module niet gebruikt zoals de maker bedoeld had. Er is eigenlijk een compleet (sub)genre door ontstaan.
Ik ben zelf een zeer enthousiaste nieuwe gebruiker van Clouds en wil graag wat meer weten over deze module. Je schrijft "Daarnaast wordt de module niet gebruikt zoals de maker bedoeld had." ok maakster... maar heb je een bron?
).