dj setjes van de dj's onder ons ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
Misschien is het wel is leuk om wat DJ setjes van de mensen onder ons te horen, ik denk dat er toch flink wat "ook" dj's onder ons bevinden en misschien is het leuk om dit is te horen van anderen.

Omdat ik de beroerste niet ben hier vast een DJ set van mij in real audio, mp3 op aanvraag

ik heb ook nog wel een da goose @ idee en thee

Origineel geplaatst door krz
ik heb ook nog wel een da goose @ idee en thee

hahahah !! ja, er zijn nog wel wat andere setjes van mij in omloop inderdaad.. ook die set van mij op shockers vorig jaar is vaak te vinden... inclusief da goose tijdens shockers op 538 jingles van wessel van diepen ...

leuke anekdote, ik was na de verjaardag van een vriendin van me s'nachts op weg naar huis vanaf breda naar Purmerend (uur of 4 ) en stapte in de auto en zette radio 538 aan..
Ik dacht.. hey, leuke plaat, die heb ik ook... volgende plaat.. hey.. die heb ik ook.. en die daarna ook... toen hoorde ik dus die jingle.. wel raar om je eigen set zomaar op de radio te horen als je gewoon naar huis rijdt en het niet verwacht

Origineel geplaatst door J-Run
Realaudio is vette spyware:( en een vervelend bedrijfje wat je net schone computer kan vervuilen! I prefer mp3 anders op lagere bitrate als het moet, of Quicktime, wma ofzo.

heb ik ff geen webspace voor... =(

ik heb een mp3 versie als je hem wilt hebben... moet je dan wel van mijn ftp server thuis trekken... mail me maar anders

een zeer lo-fi set van me komt er nog aan...eerst ff nieuwe naald kopen ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
een zeer lo-fi set van me komt er nog aan...eerst ff nieuwe naald kopen ;)

1 naald ??
:confused:

detail nog.. tis met 3draaitafels gemixt maar dat hoor je niet direct in deze set...
wil je wel horen hoe dat klinkt ?? zaterdag p60 Amstelveen... is het ook ietsje (ahum) steviger

ja 1 naald die heb ik per ongeluk gemold toen ik me uitrekte ofzo, morgen ff naar de regenboog

worden zeker toch wel gratis verstrekt in tilburg?

nope wij DJ's moeten ons spul nog steeds zelf betalen daar. En in limburg ook.

Re: dj setjes van de dj's onder ons ?

Origineel geplaatst door da goose

Omdat ik de beroerste niet ben hier vast een DJ set van mij in real audio, mp3 op aanvraag

das ook toevallig, zat net the chatten met Vincent de Wit (jij hebt z'n plaat gemasterd) en die gaf me net die link. Ben nu aan het luisteren. Klinkt lekker :)

Sander

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back