dj setjes van de dj's onder ons ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Vizion
Zeer strakke mix Goose!! Helaas kan ik zelf niets uploaden/ftp-en of noem maar op. (niet de middelen voor)

gr.

Vizion

(RCL10);)

hij doet 't hoor.. hij hangt in me rek ! 8o)

Ik ga dit weekend even mixen (lang geleden...) ook omdat Casema mij heeft afgesloten van kabelTV.. grrr (verhuizing)
Maar goed, des te meer redenen om met muziek bezig te zijn!
Als ik er blij mee ben zet ik het ergens neer!

Arv

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik ga dit weekend even mixen (lang geleden...) ook omdat Casema mij heeft afgesloten van kabelTV.. grrr (verhuizing)
Maar goed, des te meer redenen om met muziek bezig te zijn!
Als ik er blij mee ben zet ik het ergens neer!

Arv

je moet ook geen kabel TV nemen.. ten eerste sneeuwt het altijd.. ten tweede worden het met de weekminder zenders en heb je het aflsuitgezeur enzo..
neem gewoon een schotel... 420 TV zenders 380 radiozenders (op alleen de astra satteliet) en veeeeeel beter beeld en geluid.

to pjotr G, setje klinkt lekker !

Origineel geplaatst door da goose

neem gewoon een schotel... 420 TV zenders 380 radiozenders (op alleen de astra satteliet) en veeeeeel beter beeld en geluid.

Heeey, mijn benedenbuurman heeft een schotel, als ik daar nou is een t-stukje tussenzet als ie niet oplet...:)

Ach, eigenlijk boeit TV me niet meer zo.. Toch meestal nix bijzonders.

Back to TOPIC...(poetst Stantons schoon)

Arv

er staan op www.dagoose.nl nog een paar wat stevigere setjes in realaudio en als je mp3 wilt moet je ff meelen...

Vanavond meteen ff checken :)

Origineel geplaatst door bikkel

Vanavond meteen ff checken :)

en anders ff zoeken, er zijn wel wat mp3 setjes in omloop.. een aantal van id$t radio en het shcokers setje

en anders ff zoeken, er zijn wel wat mp3 setjes in omloop.. een aantal van id$t radio en het shcokers setje

AG is dood :(.........

houdt er dan niemand hier van drum'n'bass? ;{ nouja, geeftniet? ik ben hier niet om mensen te bekeren.

lol ik hou er wel van, ik luister wel naar je setje als ik in tilburg ben (kabel daaro)

Origineel geplaatst door bounce
houdt er dan niemand hier van drum'n'bass? ;{ nouja, geeftniet? ik ben hier niet om mensen te bekeren.

Zekerste weten van wel! Ik heb je mix over het hoofd gezien. Nu ben ik aan het luisteren, klinkt netjes.

Ik heb trouwens ook redelijk veel ervaring met PCDJ met mp3 mixen.. Een keer in een dolle bui een geinige mix gemaakt van ee uur ofzo. Zal ik na het weekend online zetten. Werkt best heel goed, maar haalt het niet bij vinyl (overduidelijk).

Arv

okeeee.... vergeet het vorige maar..
ik kreeg een mail van Lycos dat ik "piracy" pleeg met de webruimte.. (huh?) dus die is maar direct opgedoekt..
M.a.w. je mag er geen copyright protected (volgens hun dan) op zetten? Ook niet als het een mix betreft?
Heel errug KUT dus.. Jammer, maar voorlopig dus GEEN mix van mij online.

Arv-out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back