Dag allen,
2020 loopt op zijn eind. Gelukkig hebben we een hoop tijd gehad om binnen te musiceren
Nu vroeg ik me af: wat is je grootste 'producing' ontdekking van 2020? Dat mag van alles zijn, een VST, een techniek, een synth. Dat vind ik altijd inspirerend om te horen.
Ik ben benieuwd naar jullie ontdekkingen.
P.S. Mijn beste ontdekking was gratis: luisteren! Ik heb het afgelopen jaar heel veel naar professionele tracks geluisterd. En heb mezelf daardoor enorm verbeterd. Gewoon luisteren en regelmatig namaken. Wat gebeurt er, hoe steekt het in elkaar en waarom werkt het? Dat had ik serieus 10 jaar eerder moeten doen
2020 loopt op zijn eind. Gelukkig hebben we een hoop tijd gehad om binnen te musiceren
Nu vroeg ik me af: wat is je grootste 'producing' ontdekking van 2020? Dat mag van alles zijn, een VST, een techniek, een synth. Dat vind ik altijd inspirerend om te horen.Ik ben benieuwd naar jullie ontdekkingen.
P.S. Mijn beste ontdekking was gratis: luisteren! Ik heb het afgelopen jaar heel veel naar professionele tracks geluisterd. En heb mezelf daardoor enorm verbeterd. Gewoon luisteren en regelmatig namaken. Wat gebeurt er, hoe steekt het in elkaar en waarom werkt het? Dat had ik serieus 10 jaar eerder moeten doen

.