Oplichter op Marktplaats.nl

En als je ze de bron van de gestolen advertentie toont, met dezelfde foto's en serienr, zien ze nog niks illegaal.

Wij van kopersbescherming raden kopersbescherming aan. :kont:

We zijn ondertussen gezakt naar 907 advertenties, maar Milou is nog altijd een welgekome gast op MP. Die laatste account overleeft ondertussen al 2 dagen en hoeveel meldingen?

Account Milou heeft een ban van Marktplaats. Gelukkig.. Mijn plan was ook vragen: wanneer en waar ik het kopen? En dan geen reactie natuurlijk.. en een reden om te melden.
Maar een nieuw ge-hacked account zal wel het geval worden. Maar melden als verdacht heeft dus wel zin gehad.

Bekijk bijlage 3876532
Ik heb net dit topic opgezocht om te waarschuwen voor die "milou", nu zie ik dat jullie het er al over gehad hebben. Maar account is toch nog steeds actief hoor! Heb melding bij Marktplaats gedaan, maar ze gaan niets doen met als reden: ze doet niets illegaals.....

Wat mij opvalt is dat deze hardnekkige Milou account -al 40 verwijderde advertenties maar nog geen ban- ouder is qua advertenties (5 september) dan de twee meer recente voorbeelden die wel gebanned zijn.

Iedereen verdient bij marktplaats een tweede kans, ook mensen die Milou heten.

Back