Ik doe ook mee. Leuk. Heb bombario al ge-pm'd.
Doel: geheel nieuw idee voor een track in de verf zetten. Instrumenten zoeken die nu in mijn hoofd klinken (hardware of soft presets). 1e week midi drums op mijn mpd232 inspelen. 2e week grove instrument lijntjes inspelen. Week 3 lijntjes schaven. Week 4 tja, afwachten of ik al kan mixen. Ben al heel blij als de ruwe schets staat.
Doel: geheel nieuw idee voor een track in de verf zetten. Instrumenten zoeken die nu in mijn hoofd klinken (hardware of soft presets). 1e week midi drums op mijn mpd232 inspelen. 2e week grove instrument lijntjes inspelen. Week 3 lijntjes schaven. Week 4 tja, afwachten of ik al kan mixen. Ben al heel blij als de ruwe schets staat.
Ik kan helaas nog niet meedoen maar lijkt me een leuke challenge. Wie weet een volgende editie!
Zou willen dat ik het kon, om zo vroeg op de dag al dit soort dingen te doen. De plichtmatige bezigheden zijn al lastig, en lukken alleen met een halve sloot koffie achter de knopen
. Om met iets creatiefs, of voor hobby bezig te zijn, het moet echt wat later op de dag. Wat soms wel lukt is om in het voorjaar/zomer al vroeg op pad te gaan om te wandelen, maar dat is simpel de ene voet voor de andere zetten, zonder er echt bij na te denken...