klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik zou niet weten wat ik met die moogs moet, laat staan de clones. Vriend van me heeft die eerder clone en vind m maar saai. Maar toch deed edge m willen kopen. Nee ik begrijp dat ook niet bij hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier een mini verzameling LP's-met-Moog-hoofdrol. Klaus Wunderlich uiteraard, maar ook een paar minder courante. Ken ze niet uit het hoofd.
Die staan op mn wishlist. Maar ik moet mn gearlust onder controle houden, dit jaar geen nieuwe synths meer.meerwaarde in zie zoals de Deepmind en VP
Natuurlijk mag het vermeld worden als er weer een kopie door Behringer uitgebracht wordt, waarom niet?Helemaal mee eens. Maar daar over beginnen in Behringer topics wordt als 'vervelend' ervaren door een aantal mensen. Die stappen daar liever over heen en willen het alleen 'over het product' hebben.
Dat dat dan tot stand is gekomen door allerlei sluwe handelingen mag niet ter sprake worden gebracht.
Zo is het ook, maar leef dan je principes als je zo bij alles stilstaat?Een beetje concurrentie is altijd goed om absurd hoge winstmarges te voorkomen maar als een concurrent koste wat kost zijn aandeel wil pakken dan dreigt het gevaar van onethisch handelen. Bij een primark kan je een spijkerbroek voor €5 kopen die uit een ver land komt. Voor dat soort bedragen kan je je afvragen tot in hoeverre dat nog mogelijk is zonder uitbuiting (milieuvervuiling zullen we het maar even buiten beschouwing laten). Walmart heeft vroeger ook flink schade aangericht door onder de inkoopsprijzen te gaan zitten zodat locale ondernemers kapot gingen en vervolgens de prijzen omhoog te gooien, de boel uitmelken tot de economie in de regio van zo’n filiaal op zijn gat lag en als er niks meer te halen was vanwege armoede dan gingen ze naar een volgende regio. Action heeft prima spullen maar daarnaast ook een berg plastic rotzooi wat in no-time kapot is dus die dragen ook fijn bij aan een betere wereld maar niet heus.
De manier hoe Behringer handelt en deze prijzen erop plakt kan je ook je vraagtekens bij zetten. Als iemand daar niet tegen kan dan zijn er 2 opties mogelijk a. Diegene interesseert het geen moer hoe verrot een bedrijf te werk gaat en wat voor schade het toebrengt zolang het maar goedkoop is b. Diegene heet Uli.
... en gooi je Iphone, Ipad en Mac het raam uit.
waarom moet alles of 100% zwart of 100% wit zijn? (...) Ik eet nog maar twee keer per week vlees bijvoorbeeld, enzovoort.
En dat trek ik ook door naar andere dingen. Heb geen kinderen, dus geen belasting van de aarde in de toekomst daardoor
, als ik 'ns een keer wil vliegen naar een ver oord dan doe ik dat ook zonder gewetensbezwaren.Ja, ik eet ook maar weinig vlees, heb niks van Apple, doe heel lang met m'n spullen, daar mag dan best een Behringer tegenover staan.En dat trek ik ook door naar andere dingen. Heb geen kinderen, dus geen belasting van de aarde in de toekomst daardoor
, als ik 'ns een keer wil vliegen naar een ver oord dan doe ik dat ook zonder gewetensbezwaren.
Ik heb het even doorgerekend, ik ben 12% beter mens dan jij

Je hebt jezelf vermenigvuldigd, dus neeIk ben vegetarier, heb een iPhone en een MacBook, doe kort met m'n spullen, heb geen Behringer, heb wel kinderen en ik vlieg niet.
Ik heb het even doorgerekend, ik ben 12% beter mens dan jij, dus jij bent af.
(Bijna vergeten, ik heb geen Moog. Oeh, gingen we bijna van het topic af.)
Je hebt jezelf vermenigvuldigd, dus nee![]()
Je hebt jezelf vermenigvuldigd, dus nee![]()
als ik 'ns een keer wil vliegen naar een ver oord dan doe ik dat ook zonder gewetensbezwaren.