het is inderdaad 'tijdrovend', dat bedoel ik in goede zin, je wil de tracks de aandacht geven die ze verdienen. vorig jaar is me dat zeer goed gelukt. evenals de andere jaren, wel eens een track niet de aandacht gegeven die het verdiende denk ik.
en ja, ieder jaar deja vu... over anoniem, etc. ach ja. heurt er ook bij... en anoniem werkt bij een groot aantal niet...
de contest hier heeft een heel vrij karakter, vind ik zelf, ik heb 1 keer mee gedaan met de one synth contest op KVR, ook alle nummers beluisterd, en volgens mij de anderen ook.
lekker bungelend onderaan, overigens, ga ik voor! ook voldoende reakties, dus op zich ook een mooie contest, maar minder 'levend', minder 'vrij'.
ik snap sommige berichten wel, over smaak etc. maar hoe wil je daarom heen, en ik geniet vooral van de reakties, en reakties geven.
toch merk ik dat ik mijn smaak, ach ik heb best een grote bandbreedte kwa muziek. er zijn grenzen, maar geen forumlid gaat over die grens heen.... buiten het forum, veel te veel...
ik heb een track klaar, vorig jaar moest ik nog vocals toevoegen, terwijl ik geen enkele energie had, vreemd genoeg, naar mijn gevoel, lukte dat toch erg goed...
wellicht bouw ik nog een speciale track...
ik ben al heel erg lang gewend aan om afgekraakt worden, in een heel ander domein dan muziek (of is het een geheel ander domein???), en dat was te voorspellen, ik wist wat ik deed...
dus zaken in de openbaarheid gooien, ik heb daar weinig moeite mee. niet dat ik geheel ongevoelig ben, dat zou wel erg vreemd zijn, maar meestal, niet bij muziek overigens, maakt het me juist recalcitrant, ik ga juist nog verder dan ik al deed, met een grotere scherpte. o bij muziek overigens ook, maar ik voel me binnen het domein muziek nog immer een leerling, in het andere domein ben ik een Meester......
en ik leef van reakties, op wat voor wijze dan ook, niet om te behagen, om de werking te 'verfieren' en van fouten te leren.
mag mijn muziek wat afwijkend zijn, waarom gebruik ik het woord domein zo graag (wijsgerige tic...), in het 'andere' domein, is het méer dan afwijkend, daarom laat ik altijd mensen meelezen, wanneer ik schrijf, niet om het te 'verzachten', maar het is altijd opvallend dat mensen, die tevens zeggen ik weet niets van...., precies kunnen zien waar het mis gaat, ik zie dat ook, maar heb altijd die 'vele ogen' nodig, om nog verder te gaan, en nog krachtiger te krijgen.
wat een vreemd bericht. VINK™.
er komt een tijd dat beide domeinen bij elkaar kunnen komen, ik kwam deze week achter een van de grote denkfouten, die ik daarin maak.
goed, in de tussentijd............. ga ik cycles snijden.... razor sharp...