Welke DJ-set op YouTube vind je fantastisch?

Mooi draadje zo, top! Ik zie een hoop sets voorbij komen die ik anders nooit had beluisterd. Interessant ook dat het zo divers is.

Mochten nog meer mensen tips hebben, dan graag. En oh ja. Je mag er maar 1 delen, dus kies de allerbeste 🔥🔥🔥

Ik heb echt zooooooooo veel sets die nu langs komen als ik me bedenk welke ik moet delen. Van chickies die te veel suggestieve fotos's delen tot bizarre gothic synthwave (die trouwens ook te veel suggestieve fotos delen hehe). Anyway. Als ik er maar 1 mag posten dan deze. Ik speel een beetje vals, want het zijn meerdere sets, maar he, ze zitten allemaal in 1 stream en de opbouw is geniaal. Voor mij een van de eerste sets die me door de nachtelijke lockdown haalde.

Eerst een heerlijke opbouw met de modular van JakoJako, Âme die een soort electro 80s space house laat horen, dan naar binnen met Trikk en poeffffff even de diepte in. und dann geht es weiter mit Frank Wiedemann Live.

5 uur lang genieten!

deze is ook te gek: een beest achter de draaitafel. Doet meer dan plaatje-in plaatje-uit mixen.. Heeft echt controle..

sorry hoor ik drop er nog een :) (ik zal nu niks meer posten qua sets).. dit is toch gewoon een artiest?? Total in control..

Back